رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۸-۰۱

مردان ضد زن لخت و ضد پورنوگراف بیمار روحی یا بیمار جنسی یا بیمار فکری و عقلی هستند.

درود

قبل از هرچیز لینک زیر را بخوانید:

اگر شما با دیدن عکسهای این مقاله از زن بدتان بیایید یا زن را حقیر ببینید یا با الفاظ زشت و تحقیر کننده وصفش کنید ، بشدت از طبیعت مردانه خود دور افتاده اید و دارای بیماری های خطرناک  روانی یا فکری یا عقیدتی هستید.و حتی برای مادر و خواهر و دختر خود احترام قایل نیستید، چون چنین پوزیشن و رفتار و حالاتی که هتک می کنید شامل أنها نیز میشود!

شما چه مرد باشید و چه زن باشید، دیده اید که اکثر مردان ایران طرفدار برده کردن زن هستند. این مردان خودشان تعدد شریک جنسی دارند و دخول در زنان بسیار کرده اند ولی شده همسرشان فقط با مردی غریبه حرف جدی میزده ولی شوهرش عقده رواتی جنسی عقیدتی داشته پس همسرش را کتک زده چه رسد به اینکه زنش  رابطه عاشقانه و رابطه دخول داشته باشد.

همچنیی بسیار دیده اید که مردان لات و اوباش و مردان طبقه کمسواد و کارگر و مردان نظامی و حتی باسوادها و ظاهرا مدرن ، با کلمه های زشت و توهین أمیز درباره بدن زنان  و هنچنین درباره زنان  پورنوگرافی حرف میزنند.

مثلا با زنان رایطه جنسی برقرار می کنند یا حتی زنی غریبه را در خیابان خارج یا در فیلم معمولی  می بینند و پشت سرش به رفقا و غریبه ها می گویند کیرم را حواله کونش بکنم  گوهی بشود از دهنش بیرون بزند.  یا می گوید کونش را نگاه کن چه لمبری میزند و کیر حواله اش کنم. یا می گوید زن موجودی حقیر است و اینگونه مردان حالات سکسی همسر خودشان را می بیند در مراحل مختلف سکس او را حقیر می بینند و در جمع دوست و غریبه درباره حقیر بودن زنان داستان سرایی  و دروغ بافی  و تبلیغ می کند!

تعداد این مردان هتاک و بی تربیت و بیمار بسیار است و ژنتیکی اطلاعات هزاران سال بی احترامی مردان ضد زن که دین های باستانی و برده داری را رواج داده اند را با خود دارند.

شما اگر رابطه جنسی زن و مرد را تماشا کنید، مثلا فیلم پورنوگرافی را ببینید ولی بدتان بی آید بیمار روحی و بیمار وجدانی و بیمار عقلی و بیمار بیسوادی و بیمار ترس از مسخره شدن و ببمار عدم خودآگاهی و بیمار عدم دگرآگاهی و بیمار عدم جهان آگاهی و پارای جنون تعیین تکلیف برای بقیه و انواع بیماری هستید.

یک مرد به صورت طبیعی یا خداداد به گونه ای طراحی شده که برای زن بدون هیچ شرطی احترام قایل باشد و هر چه زن لخت تر شود احترام مرد بیشتر می شود و مرد سالم زن را از هر زاویه ببیند برایش محترم و جذاب است و همین طور مرد زن را در رابطه جنسی از هر زاویه ای ببیند برای زن احترام قایل است.

مرد سالم اگر ببیند مرد دیگری زنی را به سبک خشن یا آزار دهنده می گاید، از آن مرد خشن و خودرای متنفر میشود ولی از زن تحت خشونت آن مرد متنفر نمیشود بلکه به فکر رابطه بهتر با او می افتد. ولی دین اسلام  و یهود و  مسبح و زرتشت باعث شده مردانداز طبیعت خود دور شده زنان را آزار دهد و برده کتد.

این نشان می دهد که دین های باستانی و پول پرستها و قلدرها و قدرت طلب ها و افراد بسیار خود پرست و برده دار ها و استثمارگران و استعمارگران با تبلیغ و تلقین و ناامنی در طی چندهزار سال زنان را برده کرده و مردان را بسیار طلبکار نسبت به زن کرده لند.

پسران و مردانی که فیلم پورنوگرافی که فیلم نمایش رابطه زیبای جنسی زنان با مردان است  را می بینند و یا فیلم ندیده اند بلکه خودشان با زن رابطه برقرار می کنند ولی جلوی روی زن یا پشت سر زن یا مهمتر در فکر خودشان به زن توهین می کنند یا دید حقیرانه به زن دارند، مردانی هستند که دچار بیماری روحی خطرناک زن ستیزی هستند.

پیامبران ادیان باستانی دچار چنین جنونی بوده اند.

این بیماری می تواند حاصل تبلیغات دینی و فرهنگی  و تلقینات دینی و فرهنگی باشد.

من مردی هستم که با سه دتر و دسته متحد مافیایی و تروریستی مسلمان و مردسالار و ضد زن مبارزه کرده ام، از خانواده مدزن و  مسلمان روشنفکر هستم و از ۱۶ تا ۲۶ سالگی نماز می خواندم ولی خیلی از نکات قرآن و حدیث برایم ضد انسانی به نظر میرسد. بی أنکه کتابی بر ضد اسلام خوانده باشم کتب تبلیغاتی اسلام را خواندم و خشونت ضد منطق و وجدان و ضدیت با رقص و أواز و سکس را دیدم فهمیدم این دین ضد بشری است و از ۲۷سالگی ضد اسلام و سپس انسانگرا  شدم. 

چون من در میان لاتهای مسلمان بودم متوجه شدم که ملایان و مذهبیون و سازمانهای مسلح و جاسوسی حکومت اسلامی از لاتهای خلافکار سازمان یافته برای حملات تبلیغاتی تا فیزیکی و جنایی و تروریستی علیه چند گروه از زنان دنیا بهره می گیرند:

یک گروه زنان اجتماعی مثبت هستند.

مثلا زنانی که حتی در چادری ها نیز هستند.

 به زندگی مستقل در مجردی و مشاغلی ظاهرا مردانه مثل خلبانی و اراش زمینی و مکانیکی علاقه دارند.

دوم گروه زنانی که آواز خوان و رقاص و شناگر و وذزشکار و بیحجاب هستتد.

سوم زنانی که  مدل برهنه و پورنوگراف هستند.

چهارم زنان دارای تعدد شریک جنسی.

پنجم زنان کارگر جنسی که حقیقتا انسانهای خوب و مظلومی هستند.

ششم زنانی که علیه دین یا علیه سیاست یا علیه فرهنگ غالب یا علیه مردسالاری یا علیه خلافکاران و مافیا و علیه شرخران و علیه خشونت مبارزه یا فعالیت کم و بیش دارند.

آخوندها و حکومت اسلامی و پلیس و اداره جاسوسی و نیرو نظامی و کسبه و تجار و سرمایه داران و مردان ضد زن و مردان خلافکار و مافیایی ، لاتها و اراذل و اوباش یعنی شعبان بی مخ ها و طیب حاج رضایی ها و رمضون یخی های زمان را استخدام می کنند یا اگر این مردان خود جوش مزاحم زنان میشوند چشم خود را می بندند تا خشونت یا جنایت انجام شود.

افراد نخبه ای که چنین دستوراتی می دهند، افرادی بسیار:

۱- دغل و حیله گر و ماکر هستند

۲- همچنین بسیار بی رحم و خشن و جنگ طلب از نوع خودم راحت بشینم و بقیه بدبخت باشند، هستند. 

۴- همچنین طرفدار برده داری و تعیین تکلیف هستند.

۵- بسیار حسود هستند

۶- دشمن لذت هستند و ظریف ستیز  و لطیف ستیز و زیبا ستیز و ملایم ستیز هستند.

۷- دارای روحیه خودم و نزدیکانم لذت ببرند یا برایشان آزادی باشد ولی برای بقیه عدم لذت و وجود درد و محدودیت و ممنوعیت باشد.

۸- بیمار جسمی جنسی یا بیمار روحی جنسی هستند یا هردو.

۹-  دارای نقص عدم توانایی تغییر و عدم توانایی تطبیق هستند.

۱۰- دارای نقص عدم خود أگاهی یا عدم دگرآگاهی یا عدم جهان آگاهی هستند.

۱۱- انحصار طلب از نوع  نظام طبقاتی هستند.

۱۲- از روشنگری و اطلاع رسانی وحشت دارند. پس سانسور می کنند و دروغ سازی و جعل  و تحریف می کنند و مانع انتقال اطلاعات می شوند و حتی خدعه کرده زحمات فرهنگی و علمی و اجتماعی ازاری  افراد را مصادره میکنند 

۱۳-  علافه به دگرآزاری و ترور و جنایت دارند.

۱۴- جنایت می کنند و تقصیر دیگری می اندازند.

۱۵- می خواهند از لذت دیگران حتما پول دربیاورند و مالیات بر لذت بگیرند.

۱۶- از دیدن زیبایی و لذت دیگران خشمگین و عصبانی میشوند.

۱۷- دوست دارند زیبایی صورت بدن زن و زیبایی رابطه جنسی در پوزیشن های مختلف را با الفاظ زشت و توهین آمیز وصف و تحقیر کنند.

۱۸- دوست دارند قوانین مجازات ضد غرایز و محدود کننده زن باشد تا به زن حمله کرپه یا تهمت و باج گیری کنند یا غیر تهمت و باج گیری . مثلا به خانه دختر سکسی حمله او را مقتول یا به زندان حکومتی انداخته و از خانه و  خودرو و اسناد و مدارک رسمی و تلفن و کامپیوتر و اینترنت و پول و بانک و هویت وی بطور موقتی یا دایمی بهره برداری می کنند.

۱۹- باج گیر و پلیس و جاسوس و شاغل در بحش ترور و جلادی و شکنجه گری هستند که پست امر به معروف و نهی منکر و نظارت بر رسانه و هنر  و تور و مسافرت و ترانزیت و هتل را به عهده دارند.

۲۰- از زنان دارای اعتماد به نفس و فعال اجتماعی متنفر هستند.

۲۱- از مردان معقول و ملایم و غیر قلدر و ضعیف الجسم که به زن آزادی می دهند و مدافع حقوق بشر و ضد مافیا هستند متنفر هستند.

۲۲- ضدیت با  اختیار دادن به زن برای تعدد شریک جنسی دارند و ضد حق چند همسری برای زن هستند.

۲۲- مردان همجنس باز هستند.

همجنس گرایی و همجنس بازی زنانه چیزی طبیعی است و با کمی مراقبت بهداشتی عدم بیماری های جسمی و  مقاربتی دارد و زنان که از خشونت  مردان و از زورگویی مردان بدشان میآید و زیباطلب تر هستند دوست دارند رابطه جنسی با زنان دیگر برقرار کنند که اگرچه بعضی ادیان باستانی ( آسمانی !) منع کرده ولی بسیار خوب است و باعث تعادل جمعیت و کنترل طبیعی جمعیت نیز میشود و این زنها مادر خوبی برای یتیم ها نیز میشوند.

گروههای اجتماعی که ضد آزادی اختیارات زن و ضد برهنگی و ضد پورنوگرافی هستند ، طرفدار برده داری و تبعیض و خشونت و انحصار هستند. اینها لاتها را استخدام تا با فحاشی و بدگویی از زنان علاوه بر نقد کردن چک و بیرون کردن مسناجر و الزام و اجبار به قزار داد  و مزاحمت برای نویسندگان  فعالان فرهنگی و اجتماعی و سیاسی، رابطه زنان و مردان را ناامن و خشن میکنند تا اتحاد اجتماعی سازنده بین زنان و مردان نباشد ولی مافیا و مذهبیون متحد باشند و پول و قدرت و اسایش و لذت برای اقلیتی باشد ولی برای کل زنان حتی همسر و دختر و مادر یک قلدر عذاب و ظلم و خشونت باشد چه رسد به بقیه زنان تحت ظلم جامعه و فرهنگ اسلام.

این خانواده ها و مردان که در زیر نام می برم قاتل زنان و بیمار روانی جنسی هستند که برای مافیای مسلمانی و مذهبیون و سازمانهای جاسوسی و نظامی مسلمانان کار می کنند و کنترل دوربینهای جاسوسی و استراق سمع و ایمپلنتهای صوتی و مخابراتی را دارند. این مردان بسیار از اندام زیبای زنان و روابط جنسی با جمله های زشت حرف میزنند و چنان لاتها را سازمان می دهند که گویی ضدیت با طبیعت و ضدیت با زن و ضدیت با هنر و ضدیت با زیبانمایی و ضدیت با محبت حنسی زن به مرد و ضدیت با  محبت جنسی مرد به زن و همجنین  تجاوز مرد به زن، فضیلت است و جنایت نیست!

در زیر ، نام مردان‌ تروریست ضد  زن که درفاصله 2022 تا 2023 علیه تعداد بسیاری از زنان ، از چادری ومحجبه تا سکسی با انواع تفکرات سیاسی و عقیدتی، خشونت و جنایت و قتل کردند را مشاهده می کنید.

در غرب تهران برادران ابوالقاسمی کنی و الله قلی و رام و غدیری و قدیری و زبرجدی شهریار و زبرجدی و حاجی زاده و رستمی و بدری و اخوان و داوودی و داودی و افتخاری و خلیفه و خلیفه بنی روانی و اسدی رازی و شایسته فر و نیکونژاد و مختاری کرچگانی و غفاری پور و محمدباقر سلکی و ذوالفقاری  و عزیزالهی و کارگرپیر و مختارزاده و هاشم آبادی سبزواری.

دراستراق سمعها شنیده شده است این مردان جه توصیفات بی ادبانه و کثیفی از بدن و اندام زن و ژستهای سکسی زن در گفتکوهای دوستانه با دوستان و همکاران خود دارند. حتی ژستهای سکسی و عشقی زن و رقص و آواز  را در فیلمهای معمولی ماهواره را در جمع خصوصی با زشت ترین توصیفات و زشت ترین فحش ها تحقیر می کنند. از استراق سمع ها  مشخص شده است این مردان در رابطه جنسی با زنان فحاش و خشن و جنایتکار هستند چیزی بدتر از فیلمهای پورنو سکس خشن.

در پایان تکرار می کنم، اگر شما با دیدن عکسهای این مقاله از زن بدتان بیایید یا زن را حقیر ببینید، بشدت از طبیعت مردانه خود دور افتاده اید و دارای بیماری های خطرناک روانی یا فکری یا عقیدتی هستید.و حتی برای مادر و خواهر و دختر خود احترام قایل نیستید چون چنین پوزیشن و رفتار و حالاتی که هتک می کنید شامل أنها نیز میشود!

   شک نکنید  و بروید خود را اصلاح کتید. 

لینکهای مفید:

https://parast-oo.blogspot.com/2023/10/respect-to-all-women-specially-nude-and-porno.html

https://parast-oo.blogspot.com/2023/10/why-muslim-men-are-malefactors-anti-women-hoodlum-terrorist.html

https://parast-oo.blogspot.com/2023/08/zena.zadeh.good.html

https://parast-oo.blogspot.com/2023/08/sex.enjoy.is.life.signal.and.envy.is.death.html

https://parast-oo.blogspot.com/2023/05/blog-post_93.html

https://parast-oo.blogspot.com/2023/05/blog-post_68.html

https://parast-oo.blogspot.com/2023/05/blog-post_24.html

https://parast-oo.blogspot.com/2023/05/blog-post_90.html

https://parast-oo.blogspot.com/2023/05/blog-post_14.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر