رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۷-۲۵

اصل اول احترام به لختی و طبیعت و اصل دوم احترام به حقوق زن است.

اصول مهم در حمایت از زنان این است که همیشه در امور جنسی اختیار با زن هست.

در جهان اگر زنی یک حوری موقت باشد و بازیگر فیلم پورنو باشد و لخت بیرون آمده باشد، طبق قانون و طبق فرهنگ پذیرفته شده کسی حق آزار و اذیت گفتاری و فیزیکی ندارد و حق دستمالی و سریش شدن ندارد.

حتی مرد باید مراعات همسر خود را بکند و از رابطه جنسی که زن مایل نیست خودداری کند.
تمام تن و روی زن زیباست و پوشش در اصل برای ممانعت از حواس پرتی و حفاظت از خش و آسیب و برای گرما و سرماست.

در ایران فرهنگ لاتها و اوباش بدگویی کردن است و طلبکاری از زنان است و  فحاشی و متلک به زن و اذیت زن یا ازار و اذیت زن و مردی که همراه هم راه میروند، کاربردهایی پارد که در شرخری و ناامن سازی مصلحتی و تفریحی توسط لاتها دیده میشود.

در ‌کشورهای نامسلمان اگر مرد جوانی عکس همسر خود را نشان غریبه ای بدهد که با مایو یا کاملا لخت است آنگاه غریبه قلبا از زیبایی و قشنگی همسر او تعریف و فرضا می گوید، همسرت خواهر ندارد دوست یا همسرم شود؟ و حتی پشت سرش هم چنین گویند.

ولی در ایران بر اثر فرهنگ دین اسلام و فرهنگ شرخری ضد زن، کم و بیش دیده ام ، فرضا جوانی، عکس  زن چادری اش که فقط چشمانش معلوم است  را به دوستانش که مذهبی لاتی هستند نشان میدهد آنان پشت سرش می گویند: کیرم تو چشش یا آدم بکند تو کونش از دهنش گوهی بیاد بیرون.

این تضاد فرهنگ فکری بین نامسلمانان و مسلمانان است که اگر جلوی مرد مسلمان از زیبایی چهره و اندام زنش بگویی اتگار فحش به زنش داده ای و به هیکل زنش ریده ای. ولی دو مرد نامسلمان واقعی نه از این نسخه های تقلبی صادراتی و افغانی وزارت اطلاعات، اصلا بر فرض دو مرد اروپایی وقتی از زیبایی چهره و اندام مادر و خواهر و همسر هم یا زن غریبه تعریف و ستایش می کنند ، در فکر و در گفتار واقعا احترام است. و مثل ایران نفاق و متلک و قلدری و دو پهلویی نیست.

ملتی که برای زن لخت و پورن و نمایش خلقت که نمایش رابطه جنسی است احترام قایل نباشد ولی  شلاق و سنگسار و بوکس و فحاشی و فضولی که همگی سمت مرگ محور زندگی است، را شیطانی نداند، ننگ دنیا و خطر بزرگ و بدتر از هر حیوان و چرخ دنده اصیل است.
20231017
14020725

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر