رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۸-۰۹

درود بر جنده!

مردان فهیم همواره متوجه ارزشمند بودن همه زنان هستند و زن سکسی هم مظلوم و هم مهربان است و درود بر همه زنان هم اون زنی که دوست دارد تصلا با هیچ مردی سکس نکند و هم اون زنی که دوست دارد با زنان سکس کند و هم اون زنی که سکسی است و هم أن زنی که ازدواج دایم است.

زن سکسی مثل آب و هواست که طلبکارهای بیمروت  قدرش را نمی دانند و محبت سریع را نشانه بد بودن می دانند. 

در  دینی که ظلم و ستم و  برده داری و تبعیض و فحاشی و خشونت کردن و شکنجه دادن و قتل و اعدام کردن و حسادت و محدود کردن و زجر دادن و غم دادن و مرگ دادن که نماد مرگ و اویل evil است جمال مرد و ارزش است و  مهربانی و لذت و نمایش زییایی سر و تن و اندام زن و نمایش رابطه جنسی که نماد خلقت و زندگی و آسایش و  آرامش است به عنوان گناه و زشتی و جنایت یاد میشود جز خلق جهنم برای بیگناهان چیزی خلق نمیشود!

بیگناهانی مثل کل زنان مسلمان! بخصوص زنان سکسی و شادکننده مردان!

 اما معنی جنده:

کلا جنده در ایران چند معنی دارد، همینطور بجای این لغت از فاحشه یا فاجره یا فاسقه و قحبه که همگی توهین است استفاده می کنند.

۱- ترکها و عربها را ژنده را با تلفظ جنده می گویند. ژنده به معنی زن یا مردی که لباس هایش پاره است. در قدیم لباس خیلی گران بوده. مثلا برابر قدرت خرید یک تلویزیون!

۲- به زنی که کارگر جنسی است نیز چنین لغاتی می گویند. بسیاری از این زنان از کودکی با در بزرگسالی  ربوده و مجیور به سکس با مردان می شوند که این زنان جزو طبقات مظلوم جامعه هستند.

۳- گویا یک طایفه ای نام جنده را روی خود گذاشته.

۴- به زن سکسی که از راه رابطه جنسی درامد دارد این لغات را می گویند که حتی اگر داوطلبانه باشد و اجباری نباشد، نزد آدمهای فهیم محترم و توجه کنید که نه تنها دگرآزاری نیست بلکه مردان را خوشحال و سر حال می آورد ولی بخصوص در کشورهای مسلمان و ادیان ابراهیمی مورد هجمه گقتاری و فیزیکی آدمهای بد و قانون بد قرار می گیرند.

این زنهای بیگناه چون محبت می کنند و لذت می دهند ولی زن ها و مردان طرفدار دین یا مافیا یا دیکتاتورها یا طرفداران تبعیض و احمق ها انواع آزار و اذیت نصیبشان می کنند ممکن است نوعی رفتار تهاجمی و عصبی داشته باشند.

۵- در بعضی جاها دیدم به زن زیبا این لغات را  میگویند.

۶- در بعضی جاها به زن شیک و لباس نیمه لخت این لغات را می گویند حتی اگر از نوع ضد رابطه جنسی و سردی جنسی داشته باشد.

۷- در بعضی جاها به زنان اجتماعی بخصوص وقتی مردان قلدر و بی جنبه از اینکه زن از حق خود در جمع مردان شجاعانه دفاع می کند این لغات را می گویند.

۸-در بعضی جاها به زنان اوازخوان و رقصنده و ورزشکار می گویند.

کلا از لحاظ منطق و وجدان و تحقیقات جامعه شناسی زنان گل جامعه هستند و طبیعت مهربان دارند و همین رابطه سکس نوعی مهربانی است و دگر آزاری نیست و طبق علوم مدرن این کار دگر آزاری نیست و با رعایت بهداشت خوشحال کردن مردان است. وجدانی نون این زنان حلال تر از خیلی مردان حتی ظاهرا درستکار جانعه است. 

ولی با تبلیغ و تلقین کردن فراوان و اعزام لات و اوباش مذهبی یا شبه مذهبی به مناطق مختلف به این زنان توهین می کنند.

مثلا اگر رابطه سکسی را به خوردن یک کیک خامه ای تشبیه کنیم . این کردار مردان طلبکار مثل این است که به شیرینی فروشی بروند و شیرینی بخورند، بعد همان مردان مثلا شیرینی پز را فحش دهند یا بداخلاقی کنند یا کتک بزنند یا باج بگیرند! 

مردانی هستند که در مواجه با زنان در رابطه جنسی، ظرافت و زیبایی و لطافت زنان برایشان مطرح نیست و از خشونت جنسی  در  رابطه علیه این زنان لذت مضاعف میبرند!

بسیاری از این مردان از رابطه جنسی حضوری خود با یک زن و از زیبایی های چهره و تن و رابطه با زشت ترین الفاظ حرف می زنند که قطعا شامل خواهر و مادر خودشان هم میشود! چون کسی که درباره لب و چشم و پستان و باسن و ران و ساق و ژستهای طبیعی و جهانی زن  در رابطه جنسی چنین حرفی میزند شامل رابطه جنسی مادر و پدر خودش هم میشود!

تمام اینها یعنی دینداران و مافیایی ها و قلدران و شخصیتهای طلبکار و شخصیت های تبعیضگرا با هزاران سال تبلیغ این زنان را در معرض آزار همگانی قرار داده اند.

مردانی که به این زنان احترام نمی گذارند بسیار از خود راضی هستند و از لحاظ عاطفی و روحی بیمار روانی جنسی هستند و افرادی در حد تروریستهای خطرناک جهانی هستند.

نکته جالب این است که چون هزاران سال زنان مورد هجمه همه نوع مردی بوده اند،  همه فحشها و عصبانیت ها را سر زنان که بیگناه هستند خالی می کنند! که کار خیلی زشتی است. بقدری این فحشها به همراه تابوهای بی منطق دینی زیاد بوده که اصلا زن شده سیبل هدف همه. در کشورهای دیگر همه زنها از متفران سکس تا حوری و همسر موقت یکساعته کاملا مورد احترام همه هستند ولی در  ایران سر هر مسئله ای فحشهای جنسی و سکسی به زنان می دهند. 

حتی لات ها و خلافکاران تمام جرم ها را از پدر و برادر و مردان دوست و  غریبه یاد گرفته اند ولی فحشش را مادرشان می خورد البته این مردان به عنوان شرخر دایم برای تبلیغ دین  یا نقدکردن چک یا بیرون کردن نستاجر یا الزام قراردادها یا فسخ قراردادها یا خراب کردن جشن ها و باج گیری و تفریح خودشان دایم مشغول فحش دادن و تهمت زدن و هیاهو و هوچی گری و ناامنی و  متلک گفتن و آزار گفتاری علیه انواع زن هستند که باعث مقابله به مثل و فحش دادن مردم به خواهر و مادر این اوباش و شرخر ها و شعبان بی مخ ها و طیب ها و رمضون یخی ها نیشود که در حقیقت خوب است به خودشان و پدرشان فحش مقابله به مثل داده شود و نه به خواهر و مادرو زنشان.

فاحشه و فاجره و فاسقه و قحبه و امثال این صفات برازنده هیچ زنی بواسطه مهربانی و ‌رقص و آواز و ورزش و  تعدد شریک جنسی و  سکس نیست. اینها مال دگر آزاری هست مثلا رشوه و پول زور و قلدری و لات پروری و آزارهای معمولی مذهبیون علیه مردان و زنان آن مردان را فاحشه و فاجره و فاسقه و قحبه به توان چند میلیون کرده  کرده جه رسد به  ضرب و شتم و شکنجه و اعدام که خیلی خیلی ضد بشری است ولی دین ضد بشری اسلام أنها را باب کرده است.

واقعا از بس علیه زنان بیگناه فحش بوده حتی آدمهای دور از محیط درگیر با لاتها و عمله ها ، از انواع فحش ضد زن استفاده می کنند و سالها طول خواهد کشید ضدیت با زن پاک شود.

14020703

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر