رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۷-۱۲

علتِ شَرور و طَلَبکار بودنِ مردان مسلمان

تمام زنان از لحاظ شیوه روابط سکسی وعشقی، خدا و فرشته و حوری هستند . برفرض اگر دگر آزاری نداشته باشی و فعالیت مفید علمی وهنری و ادبی و فنی برای جامعه داشته باشی ولی تعدد شوهر و بازیگر پونوگرافی باشی خدای  زمینی هستی!


علتِ شَرور و طَلَبکار بودنِ مردان مسلمان
درود بر شما 
این را در پاسخ به چند تاپیکِ چند انجمنِ گفتگویِ وِب و چند گروهِ تلگرامیِ گفتگویِ فرهنگی، نوشته ام  که در آن تاپیک ها، زنان از بی ادبی مردان، شاکی بودند و همه از اوضاعِ نا اَمنِ کشور، کهِ توسطِ اسلامگراها و لات ها و شَرخِرها ایجاد شده، ناراضی هستند. اصولا اسلامگرایان، از توهین به زن دست بر نمی دارند، چون نمی خواهند از بَردِه داری و ضِدیَت با زیبانماییِ بدنِ زن، و ضدیت با زیباییِ رابطه جنسی زن و مرد، دست بردارند، پس قُلدُر پَروَری و لات و اوباش سالاری را در ضدیت با قیامِ زن، زِندِگی، آزادی، حاکِمتَر کرده اند. 
مشکلِ خانم ها  که در حقیقت، مشکلِ آموزشِ بی ادبی به نوجوانان، توسطِ لات ها و اوباش است و مشکلِ ذلیلِ قُلدُران و لاتها بودنِ ما پسرها و مردان است، که به معنایِ واقعیِ کلمه، طلبکارِ زنان، هستیم و ضِدِ هُنر و ضِدِ زیبایی و ضِدِ صفاتِ زنان شده ایم، فرهنگِ قُلدُری و بَردِه داری و ظُلم و شکنجه و کُشتارِ حاصل، از هزاران سال حاکمیتِ زن ستیزی، در جوامعِ ادیانِ باستانی، نظیر اسلام، و فرهنگِ کاپیتالیستی است :
نظر به اطلاعاتی که در ادامه می دهم، به شما آشکار خواهد شد که  ، این ادیان، برایِ اشاعه یِ فرهنگِ ضد طبیعتِ خودشان، شروعْ به استخدامِ مردان و زنانِ ذاتاً بیمار کرده اند  که این  بیماری ها از قبیلِ بیماری هایِ روحیِ جنسیْ و مردمْ آزاری هستند، تا در جامعه، زنان را اذیت و فرهنگهای ضدِ زن را گسترش داده و با ژِسْت های دشمنانه یا دوستانه، طلبکارِ زنان، یا یک دوستِ بدْ برای زنان باشند.
 البته تعالیمِ اسلام و قوانینِ جامعه و خصوصیاتِ اجتماعی و فرهنگیِ جوامعِ اسلامی و اقتصادِ مافیایی این کشورها، به گونه ای است که مردانِ شرخر، خود به خود، ایجاد میشوند.  زندیقان، محدود و مقتول میشوند، و شروران، تقویت و اُستُوار میشوند. فرهنگِ افغانی و لاتی رشد، و توصیفِ بد از زن، و توصیفِ بد، از رابطه زن و مرد، گسترش میابد، و ظلم به زن، و فحاشی به زن، و بدگویی از ژستهایِ سکسیِ زن ، و زشتگویی از اندامِ زیبایِ زن، رواج می یابد، و روحیه و گفتار و رفتارِ طلبکارانه یِ مردانِ شَرورْ را گسترش‌ می دهد.

مردانی که  به زنان پورن و پورنوگراف توهین می کنند، محصولِ همانْ فرهنگِ دینِ اسلام و مافیایِ شرخری هستند که علیه دخترِ معمولیِ در حالِ گذر در خیابان، و زنانِ خواننده و رقصنده و زنانِ ورزشکار و زنانِ نظافتچی و زنانِ سکسی و کارگرِ جِنسی، مَتَلَکِ زشت می گویند و فحاشی می کنند یا ژستِ طلبکارانه در رفتار معمولی و خرید و ادارات می گیرند و حتی آزار بدنی در خیابان انجام میدهند. مردانِ تحصیلکرده و با فَرْهَنْگْ ولی احمق که بِالْنِسْبِه ، گفتار و رفتار خوبی درباره زنان ندارند، شاید ناخودآگاهانه می خواهند، معلمهای خیابانی خود را که لاتها و قلدرها و مذهبیون هستند را ارضا کنند، چون در جامعه، بارها امثالِ لات هایِ جوادیه و بلوار فِرْدُوسْ را دیده اند، که به زنانِ زیبا و سکسی، توهین کرده آزار می رسانند، این مردانِ خشونت پیشه و ضدِ زنْ نزدِ مردانی که خودْآگاهی و دِگرْآگاهی و وُجدان دارند، مَنفورهستند و آدمْ حساب نمیشوند. یعنی آن دسته از مردانِ بیسواد و آن دسته از مردانِ تحصیل کرده که خودآگاهی و دگرآگاهی دارند، اسیر آموزه های دینی و نا اَمْن کردنِ جامعه به دستورِ مذهبیون توسطِ لاتها و شرخرها، یا حیله هایِ پیچیده جهتِ بد عاقبتْ نشان دادنِ برخی کارها نمی شوند، واین مردانِ ضدِ دین و فهیم و رشید، اگر شده با تکنولوژی و مخفیانه و بی دردسر، لات ها و شرخران را حذفِ فیزیکی خواهند کرد، چون می دانند، بِرَهْنِگی و تَعَدُدِ شریکِ جنسی و نمایشِ رابطه یِ جنسی، طبیعی و بی زشتی است و زیبا نمایی است و با تابوسازیْ، ذاتاً بد و زشت نخواهد شد، و می دانند اسلام و یهودیت و زرتشت، دین هایِ تابوساز و بَردِه دار و خشونتْ محور و ضدِ زن هستند و بینش و احکامشان، بینش و احکامِ مردانِ مریض و قلدر بوده است ولی مردانِ معمولی، از ترسِ اینکه یک لات بگوید زنت موردِ تاییدِ عمله و حمال و لات و شرخران نیست، تابعِ فرهنگِ بَرْدِه داری و ضِدِ آزادی هستند و اباطیلِ دین و شرخرها و لاتها را قِرْقِرْه می کند، تا یکْ وقتْ این مردانِ ضُمُخْتْ و جنایتکار ولی کوندهِ ، دشمنش نشوند!

 من ۲۵ سال است که فهمیدم، بزرگانِ ادیانِ باستانیِ خاورمیانه، لات و قُلدُر و اوباش بوده اند و از ذلتِ احترام گذاشتن و تَبَعیت از اسلام و خدا و قوانینِ ساخته یِ اوباش و لات ها و قلدر ها، رها شده ام. یک اومانیست مثل شما مردانِ مذهبی، ذلیل نیست!

مردانِ مسلمان به عشقِ لبْ گرفتنْ از اِمام حسین، نورِه کِشِ کربلا، و به عشقِ تیپِ کَج و کوله اش و فرهنگِ قلدری اش، حوری هایِ زیبایِ زمینی را ضرب و شتم و مرگ می دهند، تا لات ها وقُلُدران راضی شوند، تا بعد از کُلی ظُلم و جَهاد و عَربَده و فَحاشی و طَلَبْکاری و قَدْرنشناسی، حوریانِ نِسیه یِ آسمانی نصیبشان شود! آنان خود را عاشقِ مفاهیمِ گسترده یِ فَرهَنگِ اِمام حُسین معرفی می کنند ولی  فرهنگ امام حسین چقدر میتواند با فرهنگِ وُلْتِر و جان اُسْتوارْت میل رقابت کند، از فرهنگِ اِمام حسین، سِتادِ امرِ به معروف و نهی ازمُنکرْ و شِرارت و قُلدُری و غَم و مَرگ و ضِدیت با زَن و ضِدیت با ادیان مُدرن و چهل سال کارنامه حکومت اسلامی را داریم، ولی این مردانِ قلدر و شرخر و مافیایی بدانند، اگر جهنم و بهشتی باشد، این مسلمانان و قُلدُران ایرانی، حتما با موسا و زَرتُشت و عَلی و محمد و حسین و ابوالفضل مَحشور خواهند شد، ولی در جهنم و دوزخ، و این همان کُمدیِ الهی، خواهد بود که نویسنده یِ عالی قدر، دانته، آن را پیش بینی کَرده است.

دینِ اسلام، حقانیت ندارد، ولی طرفدارانش، با زور می خواهند بگویند حقانیت دارد. این دین، مثل دین یهود و زَرتُشت، تَوَسُطِ بیسوادها و قلدرها، یا متفکرینِ استخدام شده توسط قلدرها ساخته شده. اساسِ این دین ها، بر خوبْ اعلام کردنِ غریضه های مردانه، و بَد اعلام کردن  و تَمَسْخُر و محدود کردنِ غَرایضِ زنانه است و همچنین اساسا اصولِ بَرْده داریْ و تعیینِ تکلیفْ و ظُلم وخُشونَت را تکریم می کنند.
 
این دین ها، زمانی خَلق شده که فقط زورمندان میتوانستند اظهار نظر کنند، و مثل دنیایِ مُدرن نبوده که نظراتِ مکتوب در پاسخ ادیان قدیمی و جدید ، نوشته شود. همین ایران، چون قوانینش، همان قوانینِ ضدِ بشریِ اسلام است، لات ها و اوباش و بیسوادها و افغانی صِفَت ها و مکانیک خودرو و واکسی و  باغبان و چاقوکش و شرخر را مسئولِ فضولی و فحاشی و آزار رسانیدن به نویسندگانِ اینترنت و روزنامه و کتب کرده اند، در حالیکه در دنیایِ مدرن، حتی دکترها، حقِ دخالتِ آمرانه و سلب کننده علیه نویسندگان ندارند!  من که نویسنده یِ وبلاگهایِ متعدد هستم، مثلِ میلیون ها کاربرِ اینترنت، در خطر بالقوه هستیم، چون مسلمانان با کمکِ تکنولوژی و امکاناتِ پلیس و مافیا و اداراتِ جاسوسیِ حُکومَتِ اسلامی می خواهند بفهمند که چه کسی چه مقاله ای نوشته یا چقدر با خارج در ارتباط است. گفته شده، اخیرا توسطِ دولتِ عربستان و افغانستان و مافیایِ مسلمانانِ آسیای میانه، به سایفون و تُور و اینستاگرام پول داده شد، تا ایرانی ها، ردیابی شُده و اطرافِ خانه نویسندگان و اینترنتی ها، پر شده از لات ها و شکنجه گران و بازجوها و تروریستهایِ مرتبط با بخشِ فرهنگی و بخشِ اعزامِ تِرُوریست به کشورهایِ نامسلمان جهت قتل نویسندگان خارجیِ فُروم ها و وبلاگ ها و شبکه هایِ اجتماعی و بخشِ مُجریِ کودتاهای مکفارلینی! اینها فامیل هایِ فرمانده هایِ سپاهِ پاسداران و سپاهِ قُدس و مافیایِ جهانی هستند. بازجوهایِ کارمندانِ شبکه هایِ ماهواره ای و کانونِ نویسندگان. اینها سالهاست پُشتِ کامپیوتر نویسنده ها ، دوربین مخفی گذاشته اند و از قدیم، نوشته هایِ نِویسندگانِ گمنام، را زودتر باخبر میشدند، و با دانشمندان و سیاستمداران و ارتشی ها و زنانِ سایر کشورها ، طرحِ دوستی می ریختند و تروریست به خارج اعزام می کردند. اینان که ممکن است ساکن قدیمی محله باشند، پارسال می خواستند  مشخصات را جابجا کنند تا جاسوسِ چند جانبه یِ نظامی و صنعتی که اطلاعاتِ چین و روسیه و بلوکِ غرب را، منتقل می کرده است، با فعالیتهایِ معمولی، و حقوق بشری، و ضد مافیایی، و اینترنتیِ من  تعویضِ نقش کنند ،  پس این را  موکول به وقتی کرده بودند که مخالفان بی حجابی با کمک برخی از ثروتمندان عربستان و طالبان افغانستان و مافیای آسیای مرکزی و‌ ونزوئلا از سال 2022 ، در نزدیکی شهرک اکباتان، پایگاه مقاومتِ ضدِ زن،زندگی، آزادی برپا کرده اند، و یک عالَمِه حِراستی و پلیس عُضوِ مافیا، شبانه روزی در اینجا آدمها با تیپ و عَقایِدِ مُختلف را دعوت یا ربوده و می کشند و اتحادیه مردانِ قلدر، درست کرده اند و تهران را نا اَمْنْ کَرده اند.

بِبینید یک نِویسَنده گُمنام که مَخفیانه مینویسد، چِقدر در خطر است! پس، هزار سال قبل، خَطرش بیشتر بوده است و ابزارِ گُسترشِ سَریعِ اِطلاعات نیز موجود نبوده است.

برگردیم به مَسائلِ روابطِ زنان و مردان در کشورهای مسلمان، مَسایل زنان،که پیش می آید مَردانِ ایرانی حاضر نیستند که بر ضدِ اسلام و ضدِ برده کردنِ زن  و ضدِ مافیا و لاتها و ضدِ تابو اقدام کنند. 

تفاوتِ ذات و غَریضه یِ زَن و مَرد:
ذات و غَریضه و اَخلاقِ زنانه، ظَریف بودن و لَطیف بودن و زیبا بودن و زیبا نمایی و شاد کردن و هنرمندی و مهربانی یِ همگانی و قبولِ زحمَتْ برای خوشحال کردنِ جنسی مرد و قَبولِ زحمتْ برایِ خِلقت و پَرورشِ بَشَر و عَلاقه به پَرستاری از اِنسان و حِیوان و صَبوریِ بیش از حد است. کهِ من که آگنوستیک هستم، از دیدِ اومانیستی، هر زن را با صفاتش، به نوعی، یک خدا یا فرشته یا حوری زمینی که بسیارکمتراز مردان شرارت دارد، میدانم. یعنی زن، هرچه قدر زنانگی کند، ممکن است خودش آزار ببیند، ولی، دِگرْآزاری که ندارد،دگر شاد کنی دارد.

 به لغت انگلیسی Live توجه کنید. در پاراگرافِ بعد، چیزِ جالبی خواهم گفت.
به لغت فارسیِ زندگی توجه کنید.
به انگلیسی می توانیم بنویسیم:
زَنْ دِه گِیْ.
Zan The Gay.
 
لغتِ Gay ، قبل از اینکه  مردانِ همجنسگرا این نام را به گروهِ خود بدهند،  به معنیِ شاد و خوشحال بوده و شاید این مردان با انتخاب لغتِ Gay می خواستند، شاد بودن با زنان را انکار کنند.
البته این مثال هایِ زبانِ خارجه فقط برای تفریحْ است و از آنها فَلسَفه یاد نگرفته ایم ولی نشانگرِ رابطه ای رمزگونه از فهمِ مردمِ قدیم بین زبانهای عربی و فارسی و انگلیسی است.

اما مردان.
مردانْ هر چه مردانگی کنند، به شیطان یا Evil نزدیک می شوند. مثلاً سوای کَم صبری، سایرِ مردانگی ها، نظیرِ تعیین تکلیفْ و تَمایل به بَردِه کردن و تمایل به فُحْشْ دادن به ظریف و ضعیف ، و کُتَک زدن و طَلَبکار بودن و عَلاقه به جَنگ و قَتل، و غَم دادن و زَجر دادن و تبعیض و تخریب و مرگ دادن  صِفاتی هَسْتند که مُخْتَصِ شَرور و شِیطان یا همان Evil هست.
پَس درهمانْ زَمانِ قَدیم، انگلیسی ها فَهمیده بودند که شَروران برعکس زِندیقان هستند. چون این دو لغت را وارونه کنیم، پیام زن، همان زندگی است و مرد، همان شَرُور و شیطان است را می بینیم. مسیرِ شرارت، برخلافِ جهتِ مسیر زندگی است.
البته، توجه کنید که مَن از بازی با لغات، تفریح را مد نظر دارم. مثلا، اگر در انگلیسی، این دو لُغَت جا به جا بود، ما نتیجه نمی گرفتیم ، پس باید، زن، شَرُور باشد، و مرد،همان زندگی باشد. بلکه، ما اول با منطق و وُجْدان فهمیدیم که زن، زندگی است، و بسیاری مردانگی ها شَرارت است و دیدیم یک رابطه لُغَتیِ تَفریحی دُرُست هم در انگلیسی از قبلْ بوده است.

دینِ یَهود و زَرتُشت و اسلام به صِفات مَردانه و غَرایضِ مَردانه که همان بُعد شرارتِ انسانی است، رَنگِ تَقَدُس داده اند، چون، اساساً، موسا و محمد و عمر و ابوبکر و عثمان و  علی و حسین و عباس لات و قُلدُر و ضدِ فَلسَفه و مَنْطِق بوده اند. 

 اساساً، مکتوباتِ اسلام، جهتِ مُوَجَهْ جِلوه دادنِ چَند ظُلم وسِتَمِ اَساسی است:
الف- توجیه بَرده داری و زن سِتیزی 
ب- توجیه زورگویی و تعیین تکلیف 
ج- توجیه ظُلم و شِکَنجه و تبعیض 
د- توجیه ثِروتمندسالاری
س- توجیه اِختلاف طَبقاتی تَحمیلی
ک- توجیه مُقَدَس و مُقَدَس مابی 
ل- اشاعه فرهنگِ طَلبکاری
م- اشاعه فرهنگِ لات سالاری

همه یِ مواردِ بالا را که بنگری، می فهمی که پیامبران میدانستند که خدا وجود ندارد یا اینکه آنقدر از خود راضی بودند که دچارِ توهم بودند و صدایِ شیطانیِ غریضه خود را صدایِ خدا می پنداشتند و دارای صفاتِ زیر بودند:
۱ـ عاشقِ زورگویی و تعیین تکلیف برای دیگران بودند.
۲ـ عاشقِ برای خودم و فامیل و دوستانم  آزاد باشد ولی برای بقیه ممنوع باشد.
۳ـ پول پرست بودند.
۴ـ ضدِ زن بودند، یَعنی می خواستند صِفات و غَرایضِ زنانه که ضِدیت با صِفات و غرایض مردانه دارد نتواند حاکم شود.
۵ـ عاشقِ بَردِه داری بودند.
۶ـ عاشقِ تبعیضِ طبقاتی بودند.
۷ـ عاشقِ ظلم و شکنجه و قتل بودند.
۸ـ بِسیار دُروغگو و خُدعه گر و ماکر بودند.
۹ـ علاقه به تَجاوز به زَن داشتند.
۱۰ـ علاقه به گمراه کردنِ مردم داشتند که تقصیر را گردنِ کَسی دیگرْ می انداختند و کار دیگران را اثر خود اعلام می کردند.
۱۱ـ بدنِ زنْ را زِشت می دانستند.
۱۲ـ دیدنِ اندامِ جِنسیِ غَریبه را که، ذاتاً بَد نیست را بَد می دانستند.
۱۳ـ دیدنِ رابطه یِ جنسیِ مرد و زن که زیباست و مانور خلقت و شادی و مهربانی و رضایت است را زشت می دانستند ولی دیدنِ شکنجه و قتل زن را که نمایش زجر و عذاب و مرگ است را خوب می دانستند، پس آنقدر تبلیغ کردند و مجازات گذاشتند، که مردم زیبانمایی و زیبا پروری و بِرَهْنِگی و پورنوگرافی و لذت از جِنسِ مُخالِف را بد بدانند. حتی این بیماران روانی، آواز ورَقْصْ را هم زشت کرداری اعلام کرده اند.
۱۴ـ بَرخی پِیامبران و دینداران خاجه و عقیم و بیمارِتنی،  و بیشترِشانْ بیمارِ روانی-تنی وَلی بَعضاً باهوشِ بالا بوده وهستند. پسْ در رابطه یِ زن و مرد، قوانینِ وحشیانه و ظالمانه گذاشته اند.
،
با تَوجُه به آنچه گفته شد، چَند چیز برایِ مبارزه با، اوباش سالاری و خُشُونَت-سالاری و بدگویی-سالاری یِ مسلمانان لازم است:
۱ـ فَرهنگْ سازی لازم است.
۲ـ مبارزه با دین اسلام لازم است.
۳ـ مبارزه با خُشونتْ طَلبانی که برضدِ فرهنگهایِ مُغایر با اسلام، و بر ضدِ مخالفانِ اسلام، فَحاشی و بایکوت و زندان و شِکنجه و مَقتول می کنند.  این از طریق مقابله به مثل چند برابری نیز مقدور است.
۴- یک راهِ دیگرْ، اطلاعْ رسانی درباره یِ خطراتِ لات مخفی ها و مهاجرانِ مسلمان، برای خارجی ها است، و دعوت از مردم کشورهایِ نامسلمان، جهتِ وادار کردنِ مسلمانانِ کشورشان، به ترکِ دین و یا محدود کردنِ آنان است.

چون اسلام یک سَمِ قُلدُرپَروَر و زورگو پَروَر است، و مردمِ ایران، از عربده و ضرب و شَتْمِ لاتهایِ مسلمان، در قالبِ پُلیس ها و پاسدار هایِ مَرد و حتی زن، امنیت ندارند، چه رسد به لاتهای بیسواد در سطح کشور، وهمین ناامنی، در تمامِ جهان، توسطِ مسلمانان، ایجاد شده است. در چین و روسیه و آمریکا و اروپا و ژاپن و سایر نقاط، هیچ کس، از دستِ مسلمانان آسایش نَداشته و نَدارد.

مردان و زنانِ مسلمانِ شکنجه گر و جلاد ، شاغِل در مافیا و پلیس و سپاه و ادارات جاسوسی، در اطراف برج افق اکباتان در منطقه پستی 14819 تهران، از سال 2022 خود را رهبر زن،زندگی،آزادی ، اعلام و میزان قتل زنان در منطقه را افزایش دادند. این نشان می دهد که اگر مرد و زن مسلمان به کشورهای نامسلمان برود با مَظلوم نشان دادن و خُدعه کردن، می توانند تِرُوریست ها را جَذب و قتل های فرهنگی انجام دهند.
یعنی ظاهرا خانمها 1400 سال فقط زیرتوهین بوده اند، من میگویم هزار و چهارصد سال، شِکَنجه و قَتل و بَردِگی. 1400 سال بَردِگی.
چهارم اکتبر 2023

۱ نظر:

  1. اطلاعات مهم


    https://shahvani.com/myprofile


    https://shahvani.com/forum/topic/%d8%a7%d9%81%d8%ba%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%a7-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%88%d8%b4-%d9%85%d9%87%d8%b1%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%88-%d8%b2%d9%86%d8%b4-%d8%b1%d9%88-%da%a9%d8%b4%d8%aa%d9%86-#p16845422


    https://t.me/s/iran_tehran_14819

    https://14819-tehran-iran.blogspot.com

    https://sec-your-tea.blogspot.com


    ارتباط ایمیل و کامنت پابلیک در فروم زیر انجام دهید اینترنت مشکل دارد پیامهای دریافتی من به تروربستها میرسد ولی به من نمیرسد.
    ضرورت اتحاد با روسیه و اکراین و آمریکا و اروپا و چین و ژاپن و کره در جهت نابودی دین کثیف اسلام و برقراری اومانیسم و سرکوب قلدرسالاری و قوی سالاری:
    https//forum-azad.blogspot.com

    پاسخحذف