رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۶-۰۸

زنازاده مادرش آزاده و پاک است

عکس تزئینی است!

آیا کلمه زنا از کلمه زن مشتق شده؟

اگر چنین باشد یعنی نوزاد به خواست زن خلق شده نه مرد؟

خوب این پاک ترین نوزاد است!

درود بر زنازادگان!

توهین به زنی که تعدد شریک جنسی دارد و توهین به زن برهنه و توهین به زن پورنوگراف توهین به عقل و وجدان است. اگر معنی زنا زاده را به کسی بگوییم که فرضا مادرش نسبت به کسی که شرع اسلام متولد شده قصور کرده! نه! بلکه اسلام دین ضد زن است وشرع اسلام استثمار زن و لات پرور و قلدر پرور است و آنکه مسلمان است و آنکه شرع مسلملنی است پدرو مادرش نسبت به برده داری و ظلم وفادار ولی نسبت به حق پدرش نوعی متجاوز به مادر بوده است. یعنی مردی که همسرش را آزاد و مختار نداند به او تجاوز کرده است.

بر مقدسات اسلام و سایر ادیان ضد زن باستان توف و لعنت.

این مقاله را بخوان ببین حاکمیت مرد بر زن همان برده داری است! و زن محق و مرد مکلف است ولی ادیان اسلامو یهود أن را معکوس کرده! لینک مقاله:

https://parast-oo.blogspot.com/2023/08/phylosophic.why.women.should.will.be.free.and.supported.by.society.html

https://parast-oo.blogspot.com/2023/05/blog-post_68.html

ببین عاشقان ظلم و ستم و برده داری چگونه زیبا نمایی و مهربانی و عقلانیت و علوم تجربی و وجدانیت را با قوانین ضد زن سرکوب کرده اند!

هر چه زن رابطه سکسی به اختیار خودش با مردان متعدد داشته باشد پاکتر و آزادتر و ضد برده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر