رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۵-۲۹

لذت سیگنال طبیعت است و حاکمیت مرد بر زن سیگنال مرگ.

چون دیکتاتور ها و خشونت سالاران و مرد سالاران و ثروت اندوزان وبیماران خشن مجذوب آنها برای اینکه صاحب قدرت و ثروت شوند نیاز به برده کردن مردان و زنان دارند و برده کردن زن اساس حاکمیت لاتها و قلدرها و دیکتاور بازی و ثروت محوری و بی وجدانی و بی عقلی و وحی محوری است، همگی بر برده کردن زن و حاکمیت مرد بر زن و تنبیه وحشتناک زن و فحاشی به زن و طلبکاری و برخورد بد با زنان و مسخره کردن یا فحاشی به زیبایی ها و ژست های جنسی زن توافق داشته اند و جامعه را درنده محور و ددمنشانه و شرخر و قواد محور کرده اند.

طبیعت موجود هوشمند و با وجدان‌، آزادی و لذت و مهربانی و عدم خشونت، بخصوص عدم خشونت مرد بر علیه زن در مسائل سکسی و شهوانی است.

نمایش بدن برهنه زن و نمایش پورنوگرافی، نمایش زیبایی های خلقت و نمایش مهربانی است.
برهنگی زن در انظار عمومی به معنی آزادی دستمالی و توهین و متلک به وی نیست.

پسران و مردانی فهیم هستند که از زن چادری  تا زنان سکسی و  پورن استار ، دفاع و حمایت کنند.
مرد فهیم با دیدن ژست های سکسی و عشقی زنان، احترام قلبی اش به زن بیشتر می شود. این یک سلامت روان طبیعی است.

ادیان باستانی توسط بیسوادان و لات ها و قلدرها تاسیس و طبیعتا معنی و مفاهیم انسانی آن وارونه و غرضمندانه به هدف سرکوب زن و اشاعه فرهنگ قلدری و طلبکاری و برده داری و سرکوب و شکنجه و اعدام و فحاشی که لات هر چه  جلفتر و آشغالتر باشد از چنین فرهنگی بیشتر خوشش می آید.

لذت سیگنال طبیعت است و حسادت سیگنال مرگ.

لذت سیگنال طبیعت است و محدودیت جنسی زن سیگنال مرگ.

لذت سیگنال طبیعت است و حاکمیت مرد بر زن سیگنال مرگ.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر