رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۷-۰۸

خصوصیات اخلاقی ظالمین ضد زن در دین های آسمانی

در برخی مناطق مردانی مزاحم زنان و مردان بی حجاب و سکسی و لخت میشوند مثلا زنان می خواهند کشور خارجی بروند لاتها بلند بلند می گویند زن لخت و شوهرش فلان فلان شده هستند یا لاتها و اوباش و مذهبی ها قلدری و تعیین تکلیف برای بقیه با فحاشی و مسخره کردن  نزاحم می شوند.

در موزد پوشش و سکس اصل واقعی حقانیت یا همان مختار بودن زن است که در جوامع دینی قدیمی بخصوص اسلام کاملا وارونه و ظالمانه است.
برخلاف اسلام، آنچه باید باشد، همین است که آزادی حداکثری و عدم خشونت و لزوم مبارزه با خشونت باید محور باشد و بر این اساس حق  این است که:۱- در پوشش و سکس اختیار با زن باشد.

۲- اگر قراردادی باشد نقض آن قرار داد توسط زن و مرد ،بخصوص توسط زن ، مجازات مرگ و بدنی و زندان نداشته باشد و جریمه نقدی اش نباید زن را  در سختی و زندان بی اندازد.

۳- مرد باید در تجاوز سخت مجازات شود و مرگ و شکنجه ندارد. مجازات جرایم نقدی و زندان است. زندان معمولا کوتاه دارد ولی اگر گول زدن و تهدید و ربودن و زندانی کردن و خشونت و شکنجه و آسیب جسمی و تناسلی موقت و دایم و نقص عضو و بیمار روانی شود خود جداگانه مجازاتش محاسبه شود و ممکن است حبس ابد و قصاص  در کار باشد.

۴- تجاوز زن به مرد معنی ندارد چون بهانه تجاوز مرد به زن میشود.

۵- اصل زن حق دارد به مرد نگاه خشمگین و تند گویی کند  برای دفاع و عدم رودادن لازم شناخته شده. برعکسسش خشونت مرد حساب میشود. حتی لاتها و قلدورها ی اروپا و جهان مدرن،  در مقابل خشونت عمدی زنان، خشونت نمی کنند و رفع مشکل از قبیل دور شدن می کند.
۶- اگر زن کارگر جنسی باشد و پورنو هم نمایش میدهد و لخت در خیابان آمده باشد در جوامع مدرن پذیرفته شده کسی حق ندارد به زن توهین و متلک و بی اجازه زن دست به بدن زن  بزند. 
حتی  شوهر برای سکس کردن باید رضایت همسر خود را داشته باشد وگرنه تجاوز حساب می شود.

توصیه می کنیم به خاطر  سلایق و روش های  پوششی و سکسی، به  زنان و مردان توهین نکنید.
حمایت یک شخص با یک نوع سلیقه پوششی و جنسی، از سلایق دیگر به معنی این نیست که آن شخص همان پوشش را دارد یا همان سبک را اجرا می کند.

مثلا زن چادری بگوید زن لخت یا پورن بی گناه است و نباید مجازات شود به معنی این نبست که او لازم است خودش پورن یا لخت شود.
بسیاری از قوانین جنسی را لاتهای دارای بیماری روانی بد و بی سواد در هزاران سال پیش تعیین کرده اند که بافته های خود را دستور خدا اعلام کرده اند. این مردان خصوصیات زیر را دارند:
۱- طرفدار زشتی و ضد زیبایی.
۲- طرفدار خشونت و ضمختی و ضد مهربانی و ضد لطافت.
۳- طرفدار تعیین تکلیف.
۴- طرفدار برده داری.
۵- حسود و طرفدار حسادت
۶- طرفدار انحصار خود و ممنوع بقیه.
۷- طرفدار تحقیر
۸- طرفدار  بهره گیری حداکثری
۹- طرفدار شکنجه و قتل
۱۰- طرفدار زندانی کردن
۱۱- طلبکار از همه
۱۲- طرفدار انتقامجویی قوی از ضعیف
۱۳- دوست دارد در سکس خودش لذت ببرد و زن درد یا ترس و یکه خوردن داشته باشد.
۱۴- طرفدار عدم تابوشکنی
۱۵- عدم دگر آگاهی
۱۶- بی وجدان
۱۷- منطق های مختلف سودآور برای خودش یا مردان.

مردانی که زن خود را محدود و خشوت می کنند بر اثر علل و دلایل زیر است:
۱- عدم بلوغ فکری و ترس و خجالت از مسخره شدن .
۲- عدم اطلاع از‌فیزیولوژی زن
۳- او تعداد کم یا زیادی از خصوصیات روانی پیامبران باستان را دارد. بخصوص برده داری.
۴- ترس از رفتار لاتها و اوباش
۵- عدم دگر آگاهی  و خود رایی بالا
۶- عدم اطلاع از فلسفه و منطق و روانشناسی مدرن
۷- عدم وجدان
۸- عدم شناخت درباره ضعف ها و اشتباهات ادیان باستانی نظیر اسلام.
https://parast-oo.blogspot.com/2023/08/phylosophic.why.women.should.will.be.free.and.supported.by.society.html
20230917

۲ نظر:

  1. نیکو نژاد و شابسته فر و امیر وارسته حیدری می گویند شاهزاده رضا پهلوی را لاتها و اوباش کن و افغانستان آدم کردن و از بس به او فحش دادند باسواد و طرفدار حکومت غیر اسلامی شده است.
    پدر بزرگش هم از لات و لوت تلمذ کرده بود.
    رضا شاه کبیر به محمدضا شاه پهلوی سفارش کرده بود، دست شعبان بی مخ ها و رمضان یخی ها و طیب ها را برای انگولک جنسی زنان و تجاوز و فحاشی به زنان باز گذاشت تا مردم بر اثر آلودگی صوتی و عرعر و تهمتهای سکسی و جنسی لات ها و قوادها و شرخر ها طرفدار بی حجابی و مدرنیسم شوند.

    پاسخحذف
  2. موسسه شرخری و قوادی و تروریستی و مافیایی 14819 به مدیریت نیکونژاد و شایسته فر و امیر وارسته حیدری و سایر شرکا شامل قدیری و غدیری و ذوالفقاری و بدری و عزیزالهی و تاج الدین و داوودی و حمید اخوان و مجید خلیفه و محسن خلیفه و زبرجدی و زبرجدی شهریار و حاجی زاده و رستمی و برادران ابوالقاسمی کتی و منصور محترمی مزینانی و الله قلی و تورج رام و اسدی رازی و مختاری کرچگانی و محتشم مختارراده و ممد سلکی و پلیس و اداره حراست ها و سپاه قدس و ستاد گسترش شرارت و زن آزاری و مبارزه با مدرنیسم و علوم انسانی مدرن.
    اعلام کرد:
    شاهزاده رضا پهلوی را لاتها و اوباش کن و افغانستان آدم کردن و از بس به او فحش دادند باسواد و طرفدار حکومت غیر اسلامی شده است.
    پدر بزرگش هم از لات و لوت تلمذ کرده بود.
    رضا شاه کبیر به محمدضا شاه پهلوی سفارش کرده بود، دست شعبان بی مخ ها و رمضان یخی ها و طیب ها را برای انگولک جنسی زنان و تجاوز و فحاشی به زنان باز گذاشت تا مردم بر اثر آلودگی صوتی و عرعر و تهمتهای سکسی و جنسی لات ها و قوادها و شرخر ها طرفدار بی حجابی و مدرنیسم شوند.

    پاسخحذف