رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۶-۲۲

warning to all countries هشدار به شما

 
هشدار مهم به مردم و کشورها:
 توجه کنید نویسنده این وبلاگ از سال ۱۳۸۲ اکانت ها و وبلاگ های مختلف داشته و مرد است و شریک در وبلاگ نداشته و اکانتهای متعدد و ویلاگهای متعدد داشته است.

نویسندگان وبلاگهای مخالف اسلام و مخالف حکومت هرگز اطلاعات به خانواده و فامیل و دوستان نمی دهند و خیلی ناشناس هستند و این راهی برای شکار تروریستهای مسلمان شده که به کشورهای مختلف تروربست و جاسوس می فرستند. چون اگر یک نفر اظهار اطلاع کند بلافاصله فضول به افراد مختلف معرفی خواهد شد.
من هرگز از کسی کمک نخواسته ام و کشورهای خارجی بررسی کنند اگر کسی در هر سن و سطحی بر اساس این وبلاگ یا مشابه آن هر نوع ارتباطی با داخل یا خارج برقرار کرده هیچ ارتباطی با من یا وبلاگها نداشته بلکه نفوذی حکومت ایران یا تروریستهای مسلمان به کشورهای نامسلمان یا حتی مسلمان جهت انجام جاسوسی و قتل و ترور بوده است.
توجه کنید که در ایران و کشورهای مسلمان در مدارس و دانشگاه ها و محله ها و باشگاه ها سازمان جاسوسی اسلام و مافیای مسلمانان به دنبال شناسایی افراد دارای استعداد نویسندگی یا هنر و ورزش هستند و اگر تضادی با اسلام ببینند دوربین و استراق سمع می گذارند و این یک فرصت می شود از طرف نویسنده تلفنی یا تصویری با خارج تماس و دامگذاری یا ارسال جاسوس کنند.
صدها هزار کودک و نوجوان به دلیل عقلانیت و عدم تطابق با دین شیطانی و ضد بشری اسلام تحت جاسوسی توسط مذهبیون مسلمان و مافیای مسلمانی هستند.
ممکن است در بسیاری از وبلاگهایی که دارم این پیام را نگذارم. کشورهای خارجی و بقیه توجه کتند که نویسندگان واقعی ضد دین شجاع هستند ولی پول محور و احمق نیستند و حواستان باشد درب مملکت خود را روی تقلبی ها باز نکنید چون دین اسلام  ارزش های انسانی نظیر آواز را جرم دانسته و مردان را طلبکار و خشونت محور و قصاب و آشغال بار می آورد اگر مسلمان خدعه کند و خود را مدرن و درستکردار نشان دهد و به خارج رود با دیدن یک دختر آوارخوان او را کشته تقصیر را گردن سایر ادیان و عقاید می گذارد.
 
یک مرد مسلمان گوشی اپل خود را بشکند یا در گوه بی افتد دور نمی اندازد ولی مادر مطلقه و واقعی خود را اگر با مردی سکس بکند، می کشد!
راه دادن مسلمان به ممالک نامسلمان ، بخصوص مسلمان ماکر در لباس سایر ادیان خیانت است به کودکان و زنان آن کشور.

خدایی که ماکر است از گوه سک کثیف تر است و الله یک ماکر است.

۱ نظر: