رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۶-۰۸

آقا گربه هم از خشونت مسلمانان و مردمحور ها غمگین شد.


این آقا گربه وقتی برایش گفته شد که مسلمانان چه فحاشی ها و چه جنایات و خشونت هایی علیه زنان مسلمان و نامسلمان در ایران و جهان کرده اند و لات و قلدر و شرور پروری و مردمحوری در ایران رواج دارد، غمگین شد.
گربه وجدان دارد ولی مسلمان به واسطه تلقین عقاید ضد طبیعی و ضد بشری، بی وجدان  میشود تا تبدیل به زامبی های خشن و ظالم و ضد زن و ضد آزادی می شوند.
بر پدر و مادر شاغلین در جاسوسی علیه زنان یا شکنجه گر یا قوادی یا شرخری یا جلادی علیه زنان  لعنت و نفرین ابدی باد.

۱ نظر:

  1. این یک ویلاگ سکسی و پورنوگرافی است
    که به تحلیل و نقد دبن و فرهنگ و سکس در چهارچوب عقل و وجدان و علوم تجربی می پردازد.
    https://parast-oo.blogspot.com
    خواندن این وبلاگ توصیه میشود.

    این وبلاگ توسط یک مرد نوشته میشود.
    هر کس خود را مالک یا نویسنده یا وکیل یا دوست یا همکار این وبلاگ اعلام کرد قطعا دروغگو و خطرناک است.
    نویسنده این وبلاگ ناشناس است و در رابطه با وبلاگ هرگز قرار ملاقات کاری یا دوستی یا سکس با کسی نمی گذارد و هرگز فرد یا افرادی را در رابطه با ویلاگ به جایی دعوت نمی کند.

    مدتی است سازمانهای جاسوسی و انتظامی و افراد خودسر و افراد جنایتکار به دروغ خود را مالک با نویسنده یا همکار یا وکیل یا به هر نحوی دست اندر کار وبلاگها و نویسندگان و کلیپ سازان سایتها با سوژه های مختلف از دینی تا ضد دین و از ضد سکسی تا پورنوگرافی و سکسی معرفی کرده انواع درد سر ایجاد و جنایت می کنند.

    پاسخحذف