رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۶-۰۷

اگرلخت بودن بد بود خدا انسان را به سان کلاغ و چوباکا خلق می کرد!

 واژه سکسی در زبان انگلیسی و در آمریکا و اروپا وقتی به یک دختر می گویند بیشتر به معنی زیبا و جذاب است برای همین حتی می بینید خانواده های مذهبی به یک دختر با پوشش کامل هم سکسی می گویند. (جایی خواندم درباره صحتش تحقیق کنید)

به هر حال زن سکسی به هر معنا که باشد زن خوبی هست چون ملاک بد بودن دگر آزاری است و پس اگر منظور حتی کاگر جنسی باشد این زنان مردان زیادی را شاد و خوشحال کرده اند و تنها لاتهای سرزمینهای مسلمانی با این زنان بد برخورد می کنند. نان چنین زنی حلال تر ازنان خیلی از ما مردان مودب است.

اگر رفتار خشن یا عجیب در این زنان و دختران دیدید نتیجه بدرفتاری قراردادی مردان و زنان جامعه است.

کلیه ژست های سکسی زنان طبیعی و خداداد است و مردی که این ژست ها را بی ادبی درک کند یا بینشی بی ادبانه داشته باشد بیمار روانی جنسی است، کمترطبیعی و غریزی بیشتر بر اثر رفتارها و قراردادهای رفتاری جوامع است.

نکته: یکی از حقوق زن حتی کارگر جنسی این است که سکس با مردی را رد کند و هر وقت خواست عمل رابطه جنسی قطع شود.

 

 



 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر