رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۹-۰۹

زن محدود باشد یعنی حوری و فرشته و خدا محدود شده باشد.

تصویر یک پیامبر ضد زن و طرفدار محدودیت و خشونت و قتل زن

پیامبران آسمانی و باستانی لاتهای ضد زن و ضد زیبایی بدن زن و ضد نمایش زیبایی  رابطه جنسی و ضد لذت و ضد اختیار زن بودند.

این تفکر و عقیده که زنی که برهنه است دلش تجاوز می خواهد یا مرد متاهل بتواند تعدد شریک جنسی داشته باشد ولی زن که همه زیبایی و برخی سختی های سکس و دردهای حاملگی و سزارین دارد مجاز نباشد، مال آشغال های برده دار و از خود راضی است. بخصوص مجازات برای زنان بخاطر سکس صد در صد ضد بشری است.
در باستان به علت حاکم شدن جهل و قلدری و برده داری و خرافات توسط پیامبران و امامان و لات ها و  شرخرها و خشونت طلبان پیروشان، برده داری و تبعیض و تعیین تکلیف رواج یافت پس یک خدا یک شاه یک همسر یک روش و لزوم خشونت پذیری رواج و زنان ۱۰هزار سال است تحت ستم مردان هستند.

در حالیکه زن نسبت به مرد با حق تر است که تعددد شریک جنسی داشته باشند پیامبران گند و گوه و قلدر و برده دار و خودخواه و حسود بودند و بر عکس این خوبی ها را ترویج و تبلیغ می کردند.

مطمئن باشید این پیامبران الان گوه سگی در جهنم هستند!

نه لخت بودن بد است و نه دیدن اندام جنسی خانواده و آشنا و غریبه ها.

اینها تلقین های ضد طبیعت و ضد بشر است. 

و زن و دختر اگر تجربه جنسی با مرد لات و بی ادب از نوع انتخاب غلط هم داشته باشند این زن است که فرشته یا خداست و مردان بی ادب خود لجن هستند و زت همیشه طلا و گوهر است و حتی زن اگر از روی لذت طلبی مطلق با مرد بی ادب و قلدر سکس کند گوهری است که در خلاب افتاده ! 
یعنی ای مردان بی ادب مسلمان و زرتشتی و مسیحی و یهودی که به زنان لخت و پورن و کارگر جنسی قلدری و طلبکاری و بی ادبی می کنید همه این زنان گوهرند و شما همان خلاب هستید. 
مرد هر چه خشن تر و طلبکار تر و قلدر تر و لات تر باشد ممکن است شیر خدا و اسدالله و حیدر کرار لغب گیرد و محبوب الله پرستان شود ولی ولی از شیر جنگل پست تر و هرکز انسان که نمی شوی همان فاضلاب و خلاب که بودی خواهی ماند؟

کدام دین باستانی و آسمانی است که درنده گانش یعنی شیر و اسد و حمزه و حیدرش به درک جهنم واصل نشده باشد؟

بر اسلام لعنت. بر لات ضد آزادی زن لعنت.

هر مسلمان به علت قبول احکام خشن بالقوه یک تروریست و بردار است و باید از کشورهای نامسلمان اخراج شود.

❤️⚔🌺⚔⚔⚔
 

۱ نظر:

  1. کسی که به زن برهنه و پورن و کثبر الشریک جنسی توهین کند و آن زن را حقیر بداند به کل دنیا توهین کرده.
    باید مردان فهیم زنان جادری و مانتویی را ربوده و تجاوز کنند و بعد آزادشان کنند تا ثابت کنند که حجاب نمی تواند مانع تجاوز شود و امنیت آور نیست . همچنین باید به زنان محجبه باورمند به خدایان ضد آزادی و ضد لذت ، تجاوز کنیم تا ثابت شود خداباوری امنیت نمی آورد.

    .......

    پاسخحذف