رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۸-۱۶

خلاصه ای از ضدیت اسلام و ادیان باستانی و وحیانی دیگر با انسانیت و زن و شهوت و لذت که چیز خوبی است!

در برخی کشورهای فقیر آفریقا بگونه ای است مثلا زن جوان کاملا برهنه میشود لباس عوض کند و مردان می بینند و چیز عادی است و نه فحش و نه آزار جنسی و نه ضرب و شتم  نه نقشه آبرو بری چون دین های برده داری و کاپیتالیستی نظیر اسلام و زرتشت و یهود مردان را خبیث نکرده است و شهوت و لذت  چیز بدی نیست.
دقت کنید بدن برهنه زن نمایش زیبایی است و فیلم پورن نمایش رابطه زیبا و لذت بخش و مهربان کننده بین مرد و زن است که می تواند به خلقت بچه هم منتهی شود. این زشتکرداری است ولی نمایش کتک خوردن زن یا پوشاندن زیبایی و رواج حسادت وخود خشونت و جنگ و شلاق و سنگسار درستکرداری است!
درمورد توهین دین اسلام به مردم بخصوص زنان باید گفت حرامزاده در هر دین کسی است که پدر و مادرش مطابق آن دین عمل نکرده اند و من که اومانیسم و فلسفه دوست هستم مسلمانان را حرامزاده می دانم چون طبق دین من زاده نشده اند.
در مورد تعدد شریک جنسی بعد از ازدواج باید گفت که مردان و زنان چند گروه هستند ، برخی از رابطه جنسی متنفرند که من در مردان ندیدم ولی در زنان زیاد است و برخی همجنس گرا هستند و برخی تک نفر رابطه دوست و برخی چند نفر تا متعدد دوست دارند و برخی  رابطه تک نفره ولی گه گاهی ممکن است با مرد یا زنی رابطه بگیرند. و در زن و مرد یکسان است ولی چرا زن باید توهین شود یا کشته شود یا زجر بکشد؟

ببینید پیامبر و امامان تعدد رابطه جنسی و مردانی متاهل هستند که سالی با صدها زن سکس می کنند ولی کسی نمی کوید بد هستند و اگر با زن مجرد رابطه و سه زن دایم داشته باشند راه فرار دارند ولی چرا زن که درد و رنج های خودش را دارد و حاملگی هم از اوست برده مرد شود. من بخواهم فوری سه بچه سیاه و زرد و سفید از سه زن برای خودم درست میکنم ولی زن که خواست و طراحی طبیعتش هست و ذاتا مختار  و محق است باید برده مرد باشد؟ چرا باید فحش یا کتک یا زندان یا شلاق یا هرکونه شکنجه و مرگ نصیبش شود؟ همین ضدبشری بودن دین اسلام را نشان نمی دهد؟

یک ارزن عقل و منطق یا وجدان یا دگر آگاهی یا دانش جدید تجربی در علوم طبیعی و انسانیداشته باشید زیر بار اسلام و ادیان برده دار که توسط اوباش و لات های باستان طراحی شده نمی روید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر