رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۹-۱۰

چرا سکس و لذت و شهوت زشت نیست!

کلا دین های باستانی بگونه ای هستند که  بر فرض اگر مسئله زن و مرد نبود و انسان تک جنسیتی بود چون بر مبنای باور به آشغال هایی چون الله و ایزد و یهوه است در جهت توجیه برده داری و لات سالاری و خشونت سالاری و پول سالاری و تبعیض سالاری و تعیین تکلیف قلدر و قوی برای ضعیف، باز مبارزه با خدا و دین لازم و ضروری است.
چون در ایران و جهان اسلام این بحث ها میشود به قلدر بازی و فحاشی و  انواع آزار می کشد من اول جملاتی در خور ارزشها فرستادم برعکس قدیم که اول مطرح بعدا نثار می کردم.
ادیان ابراهیمی چند دین یهودی و  مسیحی و اسلام و بهائی را شامل میشود که خدایشان صفات متفاوت و متضاد دارد و تبیین های متفاوت از جهان و احکام داده که نشان می دهد یهوه و تثلیث و الله یکسان نیستند و مثلا در مسیحیت گفته شده هر پیامبری که خود را ادامه دهنده عیسی معرفی کند و مصلوب شدن مسیح را منکر شود دجال آخر زمان است. الله در قرآن و محمد در حدیث تاکیدی منکر مصلوب شدن مسیح شدند و خودشان دجال مسیحیت شدند یعنی از ۱۴۰۰ سال پیش دجال ظهور کرده است. بودا  تقریبا همزمان با مسیح آمد و علاوه بر تعالیمش که از جهت صلح طلبی بودن یک شباهتهایی با مسیح دارد ، خواستار پایان آزار انسان به حیوانات هم شد. البته بودا را  جایی در حد همین چند جمله خوانده بودم در یک کامنت وبلاگ معلوم نیست درست باشد یا نه!

در اسلام انسان عبد خداست که زن نسبت به مرد کمتر حق دارد که مرد برده و زن برده مضاعف است ولی در مسیحیت بنده خدا بودن توهین به خدا و بشر است. این نشان می دهد که الله و محمد دجال هستند و پیروانشان ۱۴۰۰ سال است خر دجال هستند.

در مسیحیت شراب قرمز نشان پاکی و خون خداست در اسلام نجس است پس الله و محمد دجال و مسلمان خر دجال است.

در متون مسیحیت نوشته همسران و دخترانتان در خیابان و کلیسا برقصند و خدا را ستایش کنند ولی در اسلام اینکار فحشا است، پس الله و محمد دجال و مسلمان خر دجال است.

در مسیحیت مسیح خود را خدا اعلام و پای پیروانش را میشست که برده ها وظیفه داشتند پای ارباب را بشویند ولی مسیح گفت خدا باید پای آفریده و آفریده پای خدا را بشورد. در اسلام اوباشی مثل محمد و علی و عمر و ابوبکر و حسین ادعا های خشونت زا و قلدر پرورانه داشتند.

در مسیحیت هرگونه زندان بی تناسب و مجازات شکنجه و مرگ پایان داده شد و‌ زنان نخستین رهبران کلیسا بودند. ولی چند صد سال بعد از پیدایش مسیحیت وقتی حکومت مسیحی تشکیل شد، مردان زنان را ممنوع در روحانی شدن کردند و کلیه مجازات ها را آوردند تا استفاده ابزاری از دین کنند تا به بهانه حمایت از خدا یا دستور داشتن از خدا بتوانتد مردم را به دست لاتها و شعبان بی مخ ها و طیب حاج رضایی ها و رمضون یخی ها و قلدرها و لاتها سرکوب کنند!

پس خدایان ادیان ابراهیمی چند تا هستند که بر اساس درک و وجدان یک عارف بیسواد مثل مسیح و منافع و نیازهای دو لات  قلدر بیسواد ضد زن و زبان نفهم خشونت طلب مثل موسی و محمد سه تا خدا بوده است.

از لحاط بی خدایی یا آتئیسم  تنوعش مثل  باخدایی هست. یعنی مدل نازیسم که شبیه ملیگرایی حضرت موسی است ولی از نوع فلسفی یا لیبرالیسم.

آگنوستیسیسم  بین با خدایی و بی خدایی است یعنی بین تئیسم و أتئیسم. در اصل آگنوستیک ها می گویند وجود و عدم وجود خدا اثبات پذیر نیست و نوعی دیگرش اظهار نظر نمی کند. آگنوستیک ها می گویند اگر خدایی وجود داشته باشد به دلیل ویژگی طبیعی موجود زنده و احساسی بودن، مخالفت با برده شدن و عدم اطاعت از خدا حق است.  حتی اگر خدا واقعا موجود باشد و قادر مطلق باشد نیاز به برده ندارد چون بی نیاز نیست و دیگر خدا نیست. اگر انسانی دگرآزاری نکند و ممانعت از لذت دیگران نکند و مانع آزادی نشود مورد قبول حق است. عقل و احساس وجدان و خودآگاهی و دگرآگاهی  برای قانون آزادی حداکثری و لزوم مبارزه با خشونت لازم است.

در تجربه تاریخی مفهوم خدا توسط مردان بیسواد و  قلدر و لات و نظامی و ظالم به هدف  توجیه دیکتاتوری و برده داری و تبعیض و خشونت و تعیین تکلیف و مبارزه با لذت و مبارزه با زیبایی و مبارزه با انتخاب و ترویج حسادت ، ایجاد شده است! 

شهوت عیب که نیست خوب است! برده داران و دیکتاتورها  نیاز به خشونت و حسادت دارند و با تبلیغ مردان ضد زن را آدم حسابی معرفی می کنند و فاضلابی چون محمد رسول الله که خودش با تجاوز به هزاران زن کرده گوه زیادی خورده گفته زن تعدد شریک جنسی داشته باشد بدکار است و انواع خشونت در تفکر و گفتار و عمل را موجب شده است. 

در همین وبلاگ در مقاله ها تبیین کرده ایم دینی که  مخالف تعدد شریک جنسی برای زنان باشد و زن را تحت حاکمیت مرد بیاورد و برای عشق و سکس و زیبایی نمایی زن را مطیع مرد بخواهد دین ضد انسانی و اویل است و این دین بدرد لات ها و اوباش و مافیا و قلدرها و شرخر ها و زبان نفهم ها و بی ادب ها و زالوهای سرمایه داری می خورد.

در جایی خوانده بودم که ولتر موجود مقدس را سبب ظلم و عقبماندگی و خشونت می داند که بسیار درست است و  من می گویم تحقیر مقدسات یک بت شکنی است!  در جایی خوانده بودم که ولتر یا یکی از پیروانش یا یکی از اندیشمندان کار قشنگی می کرده است در مراسمی قرآن و تورات و امثال این کتب را لگدکوب می کرده به نشانه اعتراض به خرافات و زن ستیزی و خشونت گرایی نظیر لات پروری و جلاد و شکنجه گر پروری این کتب را لگدکوب و سپس کتب خود و مفید دیگر را لگدکوب می کرد که هم نشانه این باشد که اگر کسی به اصول و متون عقیدتی ما توهین کرد عیبی ندارد و اینکه پیروانمان کتاب را مقدس نکنند و خشونت و وضو بگیر و جنب و حیض دستش نزن در دین نیاورند.

در اومانیسم زمینی انسان فقط حق قانونگذاری دارد و خدا مفهومی استعاری است و این خدای استعاری باید حتما طرفدار آزادی بی نهایت و لزوم مبارزه با خشونت و اصل خودکنترلی یا سیلی مسیحی و اصل خشونت بر خشونت پیشه رواست باشد.

اما بطور خیالی چون زن نرم و لطیف و زیبا و لذت دهنده و مهربان و باگذشت است خالق انسان و پرورش دهنده و مربی و زبان آموز و لذت و زندگی است نماد خداست.

ولی مرد نماد قلدری و بی منطقی و حسادت و شکنجه دوستی و مانع لذت است و جنگ طلب و لات پرور پس نماد ضد انسان یا اویل یا شیطان است.

زن هرچه آزاد باشد به مردان و زنان لذت می دهد و مثل خداست و مرد اگر بخواهد مانع لذت و مانع مهربانی زنش با  مردان دیگر شود شیطان و ضد خداست.

اخطار به آمریکا و اروپا، من همکار ندارم و اگر شما از عربستان و زرتشتی ها و ادیان باستانی دفاع و اجازه ندهید مخالفان اومانیسم از نوع آزادی بی نهایت بخصوص برای زنان و دارای اصل لزوم مبارزه با خشونت و حسادت و قلدری و اصل عقلانیت و احساسات لذت گرا و احساسات معنوی شامل مبارزه با تابو و استفاده از علوم تجربی در علوم انسانی و وجدان گرایی و خود آگاهی و دگر آگاهی در قانون. اگر همچنان کامیونیکیشن دست لاتهای عربستان و مافیا و مذهبی ها باشد و به خدعه ادامه دهند القاعده و تروریستها و ونزوئلایی ها انواع نفوذ خواهند کرد باید باج گیری اینترنتی از مخالفان اسلام را قطع کنید و اطلاعات اکانت ها را به مسلمانان و خارج آمریکا ندهید و ایرانی ها و مسلمانان و عربها و ترک ها به دلیل اعتقاد به خشونت علیه زن از ادارات و کمپانی ها اخراج کنید!

اگر متا نظیر اینستاگرام و تلگرام به جنایات به نفع مافیا و مسلمانان و عراقی ها و افغانی ها و عربسنانی ها ادامه دهد‌ مسلمانان بر دنیا مسلط میشوند.

هر کس خود را دوست یا همکار یا پیامرسان یا وکیل من معرفی کرده بوده یا بکند تروریست مسلمان و خطرناک است و بازجویی شود.

مسلمانان برای کشورهای نامسلمان خدعه کنند  خطرناک است و باید منابع اقتصادی یاخته انسانی شان منهدم شود به هر حال جامعه مدرن باید جلوی قتل عام دو سال گذشته که توسط مافیای مسلمانان که همکار القاعده و داعش است را با تودهنی محکم زدن به مسلمانان ایران و جهان بگیرد و چین و روسیه و اکراین و اروپا و آمریکا متحدا یا متفقا یا منفردا باید این دین خشونت طلب را منهدم کنند.

 نکته:

من پیرو مسیحیت نیستم بلکه من باب مقایسه دو دین را مقایسه کردم. مثلا من نه بیسبال بلدم نه چوگان بلدم ولی میتوانم من باب مقایسه بگویم بیسبال یک بازی است که با چوب توپ را می زنند ولی در چوگان همین کار را سوار بر اسب می کنند.

خب این فحش حواله شما ایرانی ها:

پاسخ فحش و چرت و پرت گویی مردم:
خب چرا من برای زن سکسی غیر نژاد خاورمیانه احترام قایلم و حتی همسرم چنین باشد افتخار می کردم ولی زن و مرد خاورمیانه ننگ آفرینش هستند؟
بر عرزشت های خدای آسمانی توف و لعنت!
کیرتان حواله مادر ممد کلید روح!
ایرانی ها تا فحش حواله عرزشت هایشان نکنی و شهید کربلا و امام مستراح چاه جمکرانشان کون پاره نکنی نمی تمرگند تا دست از لات و لوطی بردارند.

از ترس لات و عمله و حمال و شرخرپرور عن و گوه های یهود و عرب و فارس و ترک جامعه هزار و چهارصد سال است ناامن شده است.
اول توف به مادر و پدرتون اگر شعبان بی مخ یا طیب حاج رضایی و رمضون یخی یا روح الله ذوالفقاری یا عزیزالهی یا مهدوی کنی یا مرد مسلمان یا مکانیک جماعت یا عمله و حمال و شرخر  جماعت  را به سان ۱۴ پاره سنده خوک قریش و بنی هاشم عربستان توف و لعنت نفرستید!
 همچنین  بگویم که این از سطح فکر مرد و زن ایرانی و کرد و عرب و ترک به دلیل گند بودن ژنتیک و فرهنگ شرخرسالاری و قلدرسالاریشان که هر کدام حضرت حسین کون پاره و حضرت زینب کصری هستند به دور است که قبول داشته باشند زن برده نباشد و زیبانمایی خوب باشد و لذت و شهوت چبز خوبی باشد!
ولی همه این مردم گند و کوه ایران شهوت مزاحمت و شهوت دزدی و شهوت کم کاری و شهوت جعل و شهوت کلاهبرداری و شهوت خشونت و شهوت زن خوب ذلیل کردن و مرد خوب را ذلیل کردن و شهوت  و شهوت موسی و محمد گوه باستان و شهوت شیرخدا علی شرخر بودن و شهوت زرتشت تبعیض گر باشند. 
مسموم کردن مردان قوی هیکل و همچنین مردان قلدر را فراموش نکنید بیایید نسل لاتها را بر کنیم و فرهنگ گند و گوه کص کش های آل محمد و زرتشت  باقی نگذاریم و اجازه ندهیم که نیکونژادهایی از کرگدن و اسب آبی و فیل و تورج رام و چار برادرون کنی و ابوالفضل صد دام و یک عالمه خایه مال کونی در پلیس و واجا و سپاچارپایان هر گند و گوه الله خایه سر مسلمبن و زهرای چادری ۱۴۰۰ سال قبل که مثل دخترش کصر بود تعیین تکلیف کنند.


 

۵ نظر:

  1. عن به هیکل مافیای ایران و جهان و به هیکل تعیین تکلیف کننده های سکس و مجنونین سکس و مدافعان و مبلغان اسلام و زرتشت و ادیان وحیانی یا قدیمی یا آسمانی!! مادرانی که نیکونژاد و شایسته فر و وارسته و سلکی و اسدی رازی و مختاری کرچگانی و املاکی ها و بسازبفروش ها و خودرویی ها و مکانیک ها و وکلا و پزشکان و ماهواره ای ها و اپوزیسیون و دیپلماتها را زاییدند نزد همه میل و میل فاکتور و میل افزا و تپانده و گشاد و تنگ و گوشت و استخوان و دنبه شدند . کیرهای آقایان وحشی و شرخر و صاحب مغز کمپلکسی از مغز و مخ و مخچه های کرم کون و خوک و سگ و گرگ و کفتار و خر و گاو اوغولبیک و داوودی و رستمی و خلیفه و اخوان و افتخاری و غدیری و قدیری و ساریخانلو و زبرجدی و زبرجدی شهریار و غفاری پور و ابولقاسمی و حاجی زاده و رام که همگی همزمان هم خدای دروغ و خدعه و حاشا و شکایت و جنایت و شکنجه گر اوین هستند و هم آمر معروف و ناهی منکر و هم تروریست سپاه قدس و هم دوست تقلبی اپوزیسیون و کرونای متفکرین و کرونای مخالفان لسلام هستند. مادر واقعی همع لاتها میل افزا و میل فاکتور است. عن به هیکل تمام مردان و خاجه ها و خواجه های ورودی دهه 1370شمسی دانشگاه کاشان. عن تو کص مادر محتشم مختار زاده و کلیه افغانی ها و ایرانی ها ترک ها و عرب های طرفدار اسلام و زرتشت و خشونت و تبعیض و قلدری. گوه تو کص مادر مردان لات و قلدر و گوه تو کص مادر مردان پر حرف و گوه تو کص مادر مردانی که استراق سمع و استراق بصر و استراق افکار و نوشتار می کنند. و گوه تو کص مادر مردان و زنانی که در اطراف خانه افراد هدف سکونت و افراد حقیقی و حقوقی و خارجی و حکومتی و معمولی که برای سوال یا تحقیق از فرد هدف به منطقه میان یا آن افراد را کشته یا دزدیده یا تهدید می کنند یا حود را به دروغ فرد هدف معذفی یا به دروغ مطلع و وکیل و بادیگارد و دوست دختر و دوست پسر و برادر و خواهر و مادر و پدر و سخنگو و ... معرفی و لطلاعات غلط درباره فرد هدف و یا افراد دیگر می دهند.عن به هیکل مبلغین و مدافعین دین اسلام و زرتشت و هر کوفت و زهرماری که نیکونژاد و اسب آبی و کرگدن و فیل هر علفخوری از این قسم بخواهد مدافعش باشد گوه به هیکل اسلام.20231207

    پاسخحذف
  2. کسی که به زن برهنه و پورن و کثبر الشریک جنسی توهین کند و آن زن را حقیر بداند به کل دنیا توهین کرده.
    باید مردان فهیم زنان جادری و مانتویی را ربوده و تجاوز کنند و بعد آزادشان کنند تا ثابت کنند که حجاب نمی تواند مانع تجاوز شود و امنیت آور نیست . همچنین باید به زنان محجبه باورمند به خدایان ضد آزادی و ضد لذت ، تجاوز کنیم تا ثابت شود خداباوری امنیت نمی آورد.

    .......

    پاسخحذف
  3. عن تو کص مادر مردان لات و مسلمان که دوست دارند با دوربین مخفی سکس کردن مردم را تماشا و فضولی کنند.

    پاسخحذف
  4. عن تو کص مادر مردان لات و مسلمان که فرق اختیاری پورن بازی کردن را با دوربین مخفی نمی دانند.

    پاسخحذف
  5. عن تو کص مادر مردان لات و مسلمان که با دوربین مخفی و اسپیکر مخفی مزاحم زنان و مردان هنگام سکس میشوند.

    تمام پلیس ها و امنیتی های دوربینی و ضد زن سکسی و همچنین مسلمانان معتقد و ضد زن را با حیله مسموم کنید. تا زنان آرامش داشته باشند.

    پاسخحذف