رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۷-۲۵

لزوم جنگ عقلانی با اوباش و جلادان ضد نرمی و زیبایی و لطافت

 بر پدر لات و اوباش لعنت! 
گقتم پدرش چون در فرهنگ ایران و اسلام لات و اوباشی گری را مردان به فرزندان خود آموزش میدهند و این فحش ها بایپ همگی به پدر مجرمان و خشونتگرانی باشد  که دگر آزاری میکنند ولی لات ها و اوباش فحش خواهر و مادر را رواج داده اند.

در فرهنگ اسلام ناب محمدی ، دگر آزاری رواست ولی لذت و آزادی و زیبایی زشتکرداری است! 
مردان مسلمان می خواهند شیرخدا باشند پس اوباش و قلدران با تاسی از شیر خدا علیه مظلومات و ضعفا و زنها و کودکان و مردان صلج طلب چون شیران خدا گوه زیادی می خورند.
در حالیکه شیران جنگل  پیام داده اند انکه شیرخدای ۱۴۰۰ سال قبل بود، اگر قدر یک شیر جنگل عقل و وجدان و دگرآگاهی داشت علیه اکثر آن کفار و مشرکین چنین ظلم و جنایت نمی کرد!
در هزاران سال گذشته هرگز کسی شاهد نبوده شیر یا ببر یا پلنگی نر ، با دیدن رابطه جنسی همسرش او را مضروب یا آزار رساند.
یا دیده نشده شیران نوجوان را چون کودکان بنی قریظه قصابی کند! 

ملا شدن چه آسان .....آدم حسابی شدن چه مشکل

شیر خدا شدن چه آسان ....وآدم حسابی چه مشکل



لات و قلدر ستیری و پایان دادن حاکمیت مرد بر زن و لزوم تابوشکنی و مبارزه با تعیین تکلیف کردن توسط لات ها و اوباش کعه ناشی لز فرهنگ زشت چندهزار ساله دین یهود و زرتشت و اسلام است، بسیار ضروری است.

مرد اگر باسواد و عاقل باشد، زیر ننگ احترام گذاشتن برای مقدسات و مقدسین و قوانین برده دارانه و تبعیض و خشن  یهود و زرتشت و اسلام نمی رود.
خدای باستان و کتب آسمانی ریسمانی و پیامبران و امامان و مقدسین و مقدسات این ادیان از جمله اسلام، نزد مردان فهیم و با سواد و با وجدان و خودآگاه و دگرآگاه و جهان آگاه،  از آب بینی خوک و بز ، بی ارزش تر است.

اگر خدایی وجود داشته باشد، این خدا باید از ریاضیات پیروی کند و راه فزار ندارد و همانطور باید آزادی بینهایت و عدم خشونت و لزوم خشونت ستیزی و لزوم مبارزه با برده و مبارزه با تبعیض را بپذیرد و او باید لذت را به عنوان راهنمای خدایی و زندگی و درد و رنج را به عنوان شیطان و مرگ معرفی کند.

پس علاوه بر مبارزه با دین اسلام ، بایددبا مبلغان و مروجان و مدافعان اسلام مبارزه کرد و تاکنون مبارزات تبلیغی فراوانی شده و الان وقت عمل است.

شعبان بی مح ها و طیب حاج رضایی ها و رمضون یخی ها هستند که ایران و جهان را ضد لذت و ضد زیبایی و ضد زن و ضد عقل و ضد وجدان و ضد فلسفه و ضد نرمش و ضد ملاطفت کرده اند .

چون برای برپایی آزادی بینهایتی، خصوصا برای زنان و برای برپایی عدم خشونت، مبارزه با خشونت پیشه ها لازم است؛ باید با مردانی که قلدر و زورگو و ستمگر، هستند، مبارزه کرد، این مردان، به زنان توهین و مانع روابط زن و مرد میشوند و  برای نقد کردن چک و بیرون کردن مستاجر و دخالت در قرارداد ها ، سرمایه داران و تجار و کسبه از لات سالاری و شرخری و قدرتنمایی حمایت می کنند، و از طرفی پیامبران باستانی و به اصطلاح آسمانی  و امامان شیعه، در حقیقت، شعبان بی مخ ها و طیب حاج رضایی ها و رمضون یخی هایی بودند که با زور و زر و تزویر ، عقاید ضد انسانی خود را رواج داده اند.

پس باید با لاتها و قلدرها مبارزه کرد، جمعیتی که طیف گسترده ای هستند و  حتی بسیاری از دکترهای فرمایشی و تجار کرواتی و یا اشخاص مذهبی و بسیاری از مشاغل و  شکنجه گران و جلادان امنیتی را تشکیل می دهند.

برای اینکار کشتی گرفتن لازم نبست چون دخالت لات و اوباش و طرز حرف زدن اوباش و عملکرد آنان عین خشونت و تا امنی و جنایت است ، هر نوع دخالت لاتها و قلدرها در جامعه عین بی شرافتی و عین زشتکرداری مردانه و عین نامردی است.
 پس باید با هوش خود و از دور و با سم و نیرنگ این اوباش که برخی به بهانه دفاع از اسلام و برخی دیگر که ضد اسلام هستند به بهانه مبارزه با زن زندگی آزادی به آزار زنان مشغول شده اند را سرکوب کنند.

مرگ بر لات و اوباش و قلدر.

14020725
20231017

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر