رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۶-۲۱

The Lion of God is shit of Human.


Shit on face of Iranian and Muslims, because they insist to say liar and do violence or say liar and claim other one said that.
Has rat a Sahra?
Shit on face of the lion of God.
Ass add all law = Farsi pronunciation of  Imam Ali = The lion of God.
هیچ انسانی شیر خدا نشده که از شیر بدتر نشده باشد.شیرخدا همیشه در مرحله حیوانیت باقی میماند. عشق مسلمانان  به چهار چیز زیر منحصر به فردشان کرده و قومی که به این قوم پناه دهد گور خود و گور انسان و گور انسانیت را کنده است:
 ۱- دروغ و جعل و تحریف و آدرس غلط دادن
 ۲- مافیاگری و شعبان جعفری سالاری و طیب سالاری و رمضون یخی سالاری (خشونت اقتصادی-دینی) 
۳- پر رویی
۴- برده دار کردن یا برده بودن
۵- مخالف آزادی برای دیگران و موافق خشونت علیه دیگران هستند. بخصوص ضدیت با زن و زنانگی.
و مردم عقب ماتده و احمق به دنبال پیروی شیران خدا هستند در حالیکه شیر خدای معروف ۱۴۰۰ سال پیش آنچنان در مرحله مادون حیوانیت بود که از شیر جنگل بدتر و پست تر بود که حتی برخلاف موجود مادون انسانی چون شیر جنکل، هم نوع کشی و کودک کشی و زن کشی کرده بود.
دنیا می داند که انسان مسلمان که به خود اجازه می دهد به زن کاملا لخت و یا زن سکسی یا رقاص و مطرب یا دگراندیش فحاشی یا مزاحمت یا  آزار رساند از شیر جنگل پست تر است ولی چون اوباشی به نام اسدالله مقتدای مسلمین است وقاحت خشونت و شرخری در موافقان و مخالفان حکومت اسلامی در جهت آن چهار اصل مسلمانی و ایرانی باقیست.

افراد نامبرده شده و توصیف شده و آدرس داده شده در سه وبلاگ قدیمی و وبلاگ 14819 همگی در سه  چیز بسیار مصر بوده و هستند:
۱- ادامه حاکمیت مافیای چهل و چند سال گذشته  ( قاچاق و شرخری و قوادی ) و جنایت سالاری و لات سالاری و قلدرسالاری و کدخداسالاری در چهارچوب قوانین اسلام یا زرتشت.
۲- ادامه حاکمیت اسلام بر مردم به صورت حکومت اسلامی یا فرهنگ اسلامی
۳- ادامه حاکمیت جعل و فریب و کشتار مثلا در برج افق یا اطرافش هر ۲۴ ساعت هر اپارتمان رهن یکساله و قتل مستاجر به بهانه های موجود در دین اسلام و رهن یکساله یعنی مثلا شبی ۲۰هزار دلار دزدی
ویژگی همه آدمهایی که شرح فحشا و فسق و فجور واقعی که همانا اسلام محوری و مافیامحوری و مرد محوری و لات محوری و قلدرسالاری و مغایرت با سکولاریسم و لائیتیسه و مغایرت با حقوق بشر جهانی و مغایرت با هیومنیسم با همان مغایرت اومانیسم هست.‍
افرادی که شرح جنایاتشان در چهار وبلاگ فوق است احتمالا از کمپانی های اینترنتی و مخابراتی ایران یا جهان گروگان یا نفوذی دارند. یا گروگانهایی دارند که کمپانی های فوق را مجبور کرده درست اطلاع رسانی نکنند. مردم می گویند سازمانهای جهانی و ایرانی در تلگرام و واتساپ و اینستاگرام و فیسبوک و ایمیل ها به پیامهای کسی واکنش نشان نمیدهند و سوال نمی پرسند. در 14819 یکسال است دایم صدای انواع تیراندازی و شکنجه و جیغ و سخنرانی و عربده کشی علیه چینی و روس و آمریکایی و اروپایی هست. هر شب هزار زن آورده و مضروب و مقتول می کنند و گاه بازرس کشی و گاه همکاری بازرس است. تلفن و اینترنت هک است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر