رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۶-۰۴

لات و قلدر ستیزی ضروری است.

درود. از طرف آزادی خواهان و مبارزان ضد خشونت و ضد ادیان باستاتی خشن و برده دار ، از کشورهای مدرن و قدرتمند و ایرانیان هوشمند و زورمند قادر به کوماندویی یا حنگ تکنولوژیک و بیوتکنولوژیک، طرفدار ازادی های جنسی جلوی ظلم  و ستم  مردان لات و قلدر و خشونت طلب را علیه فرهنگهای لذت و شادی و علیه مسیحیان  و بهائیان و علیه کفار و زندیقیان و ادیان مدرن بگیرید.
برخی از اینگونه مردان مفسد اقتصادی و هوچیگر فرهنگی و تروریست جنایتکار نیز هستند. مثل سایر ساکنان بلوار فردوس ،  برج های افق اکباتان و سوانح طبیعی و بخصوص اطرافش که مافیایی و شرخر و فاچاقچی و امنیتی خودسر هستند و از قدیم انواع دامگذاری  و خلافکاری و جنایت علیه  زنان می کرده اند.

از  تابستان 1401 دام در سایتهای دوستیابی را افزایش و دام به عنوان جلسات بحث حجاب و فرهنگ و دام به عنوان بررسی روش های مبارزه گذاشتند و دخترانشان مهمان دعوت و سپس مردان یک دفعه زنان را کتک و  مقتول می کنند و مراسم تجاوز با عربده کشی و ختنه زن دارند و این اوباش برای رد گم کردن حمایت خود را از قربانیان شرخری و باجگیری خودشان و دگراندیشان و حامیان زن و حقوق بشر و ماهواره  و اپوریسیون و ... را دلیلش اعلام می کنند.

چون خشونت یر خشونت پیشه رواست و مورد حمایت پلیس و امنیت خشونت طلب و مافیا  هستند باید هوشمندانه  مقابله به مثل و  برخورد کرد و ضربه زد تا زنان ایرانی و خارجی و کودکان و سایر مردان دارای امنیت و آرامش شوند.


این لاتها در هر برهه ای از زمان شعارهایی می دهند و حهت تداوم مافیاگری و شرخری پروژه های حمایت از  حکومت و احزاب  می گیرند یا وانمود می کنند که گرفته اند. از سال ۱۴۰۱ سرکوب و‌ آزار انبوه زنان آزادی خواه گرفته و شعارهایی به نفع افغانستان و عربستان سعودی و مالزی و امارات می دهند و بر علیه آمریکا و روسیه و چین و اروپا مردم را تحریک میکنند.

عاشق تعیین تکلیف بیسواد برای کم سواد و تعیین تکلیف متعصب قلدر برای اندیشمند باوجدان و عاشق شکنجه و قتل زنان و گناه را گردن بی گناهان هستتد که آدم از این جنون تعجب و دلش می خواهد دل و روده این مردان را از جا در بیآورد و به ذات و هیکل خدا و پیامبر و امام و مومنی که خشونت و شکنحه و قتل را ممنوع نکرده مدفوع بمالد. در دین ما  ذات آن نوع خدا و پبامبری نجس است که جز قصاص شکنحه و قتل و اعدام را  حلال بداتد  و تبعیض و  برده داری و حاکمیت مرد بر زن و تابوسازی را خوب بداند و لات و قلدر پروری کند. 

توجه کنید که این مردان خشونت پیشه که توسط مافیا و دیکتاتور ها و ادیان باستاتی  سازماندهی میشوند آنچنان  بدن برهنه و زیبای زن را زشت میدانند و با الفاظ زشت از  زیبایی های بدن زن  صحبت و چنان زشت درباره نحوه  رابطه جنسی خودشان صحبت می کند که ما پیش خود می گوییم حتما مادرشان با سوسک و میمون و سگ و خوک جغتگیری کرده بوده است .

و چنان این مردان  با شوق و لذت و حرارت از سنگسار و شکنجه زنان صحبت می کنند و از لزوم حق آزار دادن زن و ابقای قوانین خشن،  صحبت می کنند ‌که مرد سالم دلش  می خواهد به تمام مردان مسلمان تجاوز و به سر تا پای مقدسین اسلام بریند.

دینی که مخالف حقوق بشر لائیک باشد و مرد را بر زن حاکم کند دین اوباش متعفن است.

20230527
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر