رابطه زن با زن بسیار زیباست و زن گیر شوهر خشن و قوانین ظالمانه نمی افتد.

توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲-۰۵-۱۷

چرا زنی که از رابطه سکسی ارتزاق می کند یا لختی و پورنوگراف است، پاک و مطهرترین زنان است؟


 همانطور که همیشه گفته ام آن زن سکسی که شغلش فروش رابطه جنسی است پاک و مطهرترین زن جهان است. زن نسبت به مرد پاکزیستخو است یعنی ذاتا زن نماد خدای خوبی ها و مرد نمای خدای بدی ها است. و زن چه سکسی و چه سردی جنسی چه همجنسگرا و چه چادری و راهبه همگی نماد خدای خوبی ها هستند.

ولی زن پورنوگراف و رابطه سکسی فروش پاکو مطهرترین زنان است. مردی هم که زن سکسی را درستکردار و بهترین بداند از بهترین مردان است ولی آنکه لذت می گیرد و ستم میکند و فحاشی و لات بازی می کند انگار که کیر در دهان مادر خودش گذاشته. چون لاتها برای فحاشی به زن مهربانی و نرمی بدن و زیبایی بدن زن سکسی را مسخره می کنند و ناخواسته به هیکل مادر مردان میرینند. توف تو صورت مردان ضد زن سکسی.

چون اولا مردان بسیاری را خوشحال کرده.دوم اینکه تابوی اینکه بدن زن و اندام جنسی زن را فقط در هر بازه زمانی یک مرد باید ببیند را شکسته است که کاری بسیار عالی است.
سوم اینکه تابوی زن و مرد باید خودشان را به طور دایم به هم تحمیل کند را شکسته است که کار عالی است.
چهارم اینکه تابوی حاکمیت مرد یر زن را شکسته که کار خوبی است.

مشکل مهم دین اسلام است. دین شیطانی اسلام دین برده کردن موجود برتر توسط موجود بدتر است. ظلم پرور و زورگو پرور و خشونت پرور است. ضد بشر و ضد زن و مافیا پرور و ضد هنر و ضد فلسفه و منطق و ضد ریاضیات و ضد علوم تجربی و ضد علوم انسانی و مهمتر از همه ضد زن است.

طبیعتا این دین که مثل دین یهود است انسانهای آشغال و قلدر و زورگو محور را مجذوب خود می کند و هرکس ذاتی یا تربیتی با موارد پاراگراف فبل  هماهنگ باشد مجذوب و مبلغ و مدافع دین اسلام میشود.

دین اسلام به زنان کامل و خوب و بی عیب، فاحشه و فاجره و فاسقه و قبیحه گفته ولی از نظر من و انسانهای فهیم هم زن و هم مرد مسلمان به واسطه جهان بینی و عقاید و اخلاق و رفتار و عقایدی که دراو بوجود می آید فاحشه و فاجره و فاسقه و قبیحه هستند پس مقدسین و مقدسات دین اسلام از اذل تا ابد کثیف ترین و زشتکردار ترین و از حد گذشته ترین و فاسد ترین و تبهکارترین و گندترین و  گوه ترین  ذات و اخلاق و شخصیت دنیا را داشته و دارند و خواهند داشت.

 زن چادری و زن مسلمان چون پیرو دین مردسالار اسلام است از مزایای زن بودن خارج تبدیل به دیو ضد زن و ضد آزادی و طرفدار خشونت و دروغ میشود. این زنان حتی اگر بی حجاب شوند دام ها برای زنان دیگرمی گذارند و در ظلم علیه مردان و زنان عاشق و سکسی کم نمی گذارند. 
 در هنگام قیامهای ضد اسلامی چادر دور انداخته لخت میشوند به پیشنهاد شوهرشان به ده ها نفر کص و کون میدهد که ذاتا گناه نیست ولی درکنارش انواع دزدی و قتل و شکنجه و کلاهبرداری و کارچاق کنی مافیای جهانی انجام میدهد. چنین زنی اسمش در شناسنامه زهرا و معصومه و زینب و عایشه و فاطمه است چون حکومت هزینه می کند نامهای زشت مسلمانی در شناسنامه اقزایش تا پروپاگاندای محبوبیت اسلام راه اندازد ولی این زنان  نام جعلی خود را نامهای ایرانی اعلام تا خلافکاری هایشان به اسم ایرانی باشد یا ملیت خود را روس و اوکراینی ارمنی و اروپایی و چینی معرفی می کنند و فعالیت هنری یا فعالیت فروش رابطه سکسی یا پورنوگرافی را  به نحو بدی انجام یعنی توام با تبهکاری های آدمربایی و مافیایی و دگرازاری می کند و لاتها را تحریک بر ضد روشنفکران می کند. قتلگاه زنان با سوژه ها و تهمت های سکسی  و اخلاقی درست می کند تا بگوید زنان مترقی و آزاد و هنری و آوازخوان و رقاص و سکسی و پورنوگراف بدترین زنان هستند در حالیکه ما که اشراف اطلاعاتی و امنیتی داریم می دانیم در جهان آزاد اروپا و روسیه و ژاپن این زنان از هر لحاظ بهترین زنان و بی آزار و خوب هستند ولی در جوامع اسلامی برای آبرو بردن زنان، یا مردان ، بزرگان مسلمانان از قدیم خدعه کرده اند ، به این نحو که  یا مردان حاکم از قبل قوادانی داشته اند که زنانی را که داوطلبانه وارد عرصه آوازخوانی و رقص و سکس و پورنوگرافی مبشوند را به نوعی خاص تربیت  کنند که حالت لات و ضد اجتماع و ضد لیبرال و ضد کمونیسم و گند رفتار میشوند یا از خارج نوزادان و بزرگسالانی را میدزدند و نوعی تربیت می کنند که در رنج و عذاب و حالات روانی خاص نوعی صنف آوازخوان و رقاص و سکس فروش و پورنوگراف شوند که منافع اسلام را تامین کنند مثلا فحاشی و عربده کشی و تهمت به آدمهای خوب می زنند و انواع دگرآزاری و لات پروری می کنند و مسلمانان که خود مربی آنان بوده اند این اصناف را گوه و دلقک روسیه و اروپا و چین و ژاپن و آمریکا معرفی می کنند و نوع آخر اینکه زنان مسلمانی بسیار نمازخوان و مسجد برو هستند که با همکاری شوهر خود در مواقع بحرانی حتی لباس سکسی پوشیده و با ده ها نفر سکس می کنند تا دین اسلام را از نابودی حفظ کنند مثلا جنین زنی رابطه جنسی با یک استاد دانشگاه برقرار می کند و با همکاری شوهر زن که پلیس یا پاسدار است تهمت زن ربایی و تجاوز میزنند. توجه کنید تعدد رابطه سکسی ذاتا بد نیست ولی اسلام از آن برای بدنام کردن خود زن استفاده میکند.

این زنان اواز خوان و رقاص و سکس فروش چون توسط مسلمانان و یهودیان متعصب با کمک لاتها و اوباش و مافیای جهانی هنرمند و سکس فروش و پورنوگراف شده اند ابزاری برای مسلمانان و مافیا  هستند تا زنان را برده نگاهدارند و دین اسلام و دین یهود را پابرجا نگه دارند.
 
البته در جوامع مسلمان زنان سکسی تحت ظلم و ستم هستند و آنها که ناچار از ترس و بی زوری منافع حکومت اسلامی را اجرا می کنند بیگناه هستند ولی گناهکار واقعی مادر و خواهر و دختر و همسر مردان خشونت کننده علیه زنان هستند یعنی پلیس و پاسدار و جاسوس و امنیتی و حراستی و لات و قلدری که زنان سکسی را وادار به اذیت کردن مردم دیگر می کنند، خودشان و مادر و اناث و ذکور اسلام دوست و سکس نفرتشان از تاپاله گاو و گوه سگ و خوک نجس ترند و ما توصیه می کینم این مردان شناسایی و بیمار و مسموم شوند تا از تبلیغ و عمل علیه سکسی ها دست بردارند.
 
یک مرد ضعیف قد کوتاه تحصیل کرده بلد است بی آنکه خود را اسیر کنند این مردان را ضعیف و بیمار و مسموم و نابود کند.
 
همچنین در ایران و کشورهای اسلامی وقتی مردان زنی را می بینند که آوازخوان یا رقاص با سکس فروش یا پورنوگراف یا چند همسر هست يا اصلا سکسی و هنرمند نیست بلکه تنها زندگی می کند ، بلافاصله با کمک بزرگان دین اسلام و مساجد و حکومت و پلیس ، لاتهایی در اطراف محل زندگی یا کار وی گماشته میشوند تا با عربده کشی و لات بازی و مزاحمتهای صوتی و تخریبی مردم عامی و احمق را علیه آن زنان تحریک و اعصاب خود مردان و زنان را خراب کند تا تبلیغ کند هنرهای نمایشی یا فروش رابطه جنسی یا پورنوگرافی یا چند همسری زن یا  همجنسگرایی زن چون مورد تاییدشان نیست به انواع بدی ها می انجامد، یا حتی توجه کنید این کار را در شهرستان ها علیه زنان حتی چادری دارای سردی جنسی عدم تمایل به همجنس گرایی و عدم تمایل به رابطه با مردان که نمازخوان بوده می کنند، یعنی لات بازی و مزاحمت و دعواها و تخریب ها  که توسط حکومت و رهبران مسلمانان و لاتهای حمایت شونده توسط مسلمانان ایجاد ولی تقصیرش به گردن نامسلمانان و همین زنان بی گناه می اندازند.  

این گند بودن دین اسلام گند بودن مردسالاری است. مردسالاری یعنی ارج نهادن به صفات شیطانی و مخرب و غیرسازنده مردان و حقیر شمردن و بد شمردن صفات خدایی زنان!

توجه کنید که منطقا خدا و شیطان به صورت ذکر شده در ادیان باستانی وجود ندارد. بلکه خدا در ادیان باستانی همان توصیف فردی و جمعی مردان و زنان و انسان ‌(موجود صاحب اختیار و عقل و احساس و وجدان است).
الله و شیطان و یهوه نماد خدای مردانه هستند و خدایی که من زنان را ان خدا نامیدم شاید خدای قبل از مردسالاری نباشددبلکه خدای مدرنیسم صلح طلب است. ولی خدای قبل مردسالاری صفات زنانه داشته است نه صفات مردانه.

خطای فکر انسان و خدعه مردان این تصور را برایش بوجد آورده که جهان را خدا آفریده. یعنی خدا ارباب و جهان ملکش است که خالقش ارباب و بقیه موجودات برده و رعیت و عبد هستند به خدای ظالم یهود و زرتشت و اسلام  انجامیده.

در واقع کل جهان می تواند یک نظام هوشمند باشد و این نظام هوشمند نیاز به تملق و ارباب رعیتی و محدودیت و خشونت ندارد.

وقتی جامعه از زن سالاری به مردسالاری تغییر حاکمیت داد مردان خشونت و ثروت محوری را گسترش و برده داری و خدا را اختراع و حسادت  را ارزش و لذت و مهربانی را ضد ارزش و زن  ورا محدود و روابط بین زن و مرد را کاهش و محدود کردند و اطلاعات غلط و دروغگویی را رواج دادند و لات و اوباش پروری و مافیا پروری و جنگ را رواج دادند.

صفات شیطانی یا ضد انسانی مردانه :
۱- قلدری و زورگویی و زور محوری.
۲- زورگیری
۳- تحمیل عقیده
۴- جنگ طلبی
۵- لذت بردن از شکنجه دادن
۶- قتل مخالف
۷- بدگویی و عربده کشی و فحاشی
۸- تخریب شخصیت ضعفا و ظرفا
۹- ضمخت محوری و زیبایی ستیزی.
۱۰- انحصار طلبی
۱۱- دیکتاور محوری
۱۲- برده داری و برده کردن
۱۳- ریاست طلبی
۱۴- لذت بردن خود و جلوگیری از لذن بردن دیگران
۱۵- توجیه و تقدیس ظلم و زورگویی و برده داری
۱۶- حسادت محوری.
۱۷- لات و اوباش پروری
۱۸- ضدیت با آزادی زن و مرد
۱۹- ضدیت با آزادی حداکثری و ضدیت با خشونت ستیزی.
۲۰- طلبکاری و بددانستن قدردانی.
۲۱- تمایل به شکار
۲۲- دادن اطلاعات فنی و علمی غلط
۲۳- کار را نصف و نیمه و بدانجام دادن.

صفات خدایی و انسان دوستانه زنان:
1- مخالفت با قلدری و زورگویی
2- مهربانی و گسترش مهربانی
3- زیبانمایی و علاقه به لذت دادن  و شاد کردن دیگران
4- صلح طلبی و دوری از جنگ
5- مخالفت با شکنجه
6- مخالفت با قتل و اعدام
7- زایش و خلق حیات و زیبایی
8- پرورش و تربیت با مهربانی
9- خوب دانستن تشکر و قدردانی
10-هنر دوستی
11- تمایل به کشاورزی
12- تمایل به شاد کردن و لذت دادن
13- خوب گویی و ملاطفت گفتاری و رفتاری
14- دادن اطلاعات کاربردی و فنی درست
15- بدأمدن از قتل
16- بدآمدن لز شکنجه
17- تقدیس مهربانی و لذت و شادی
18- کار را خوب و درست و کامل انجام دادن.
تکمیل خواهد شد.
19- جنتلمن پروری و مرد خوش اخلاق پروری
 20- پرستاری
21- گذشت در برابر بی تربیتها و از خود راضی ها و قلدرها
22-معلمی و آموزش و پرورش
23-حوصله و صبر
24-خودآرایی و زیبا نمایی
25-نرم و لطیف و زیبا بودن
26-مهربان با ضمخت و بی تربیت (خدا مانند)
27-پروانه

چون هرچیزی به حالت طبیعی و به حالت علمی عقلانی و به حالت احساسی  و وجدانی خود پیش برود در روابط بین انسان ها نوعی تفاهم و مسالمت ایجاد می کند که ضد اسلام و ضد خدا  میشود ولی انسان گرایانه خواهد بود ، در نظام مردسالارانه دین اسلام برای مقابله با این اتفاق  از انواع خدعه و روش استفاده میشود و در نهایت به ادامه ضعیف کشی و حسادت افزایی و تابو محوری می انجامد. 
زنی که با زور قوادان به سکس وادار شده از مظلومترین زنان است.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر