نمایش عمومی بدن و عضو جنس زشت کرداری نیست بلکه نمایش زیبایی ها است.
ادیان باستانی توسط چوپانها و حمال ها و عمله ها و لاتها و قلدرهای بیسواد و وحشی که نرآلفای دارای جنون جنسی بودند بنیان نهاده شده.این افراد نظیر محمد و موسی به قدری در فکر مسایل جنسی بودند که دچار نوعی وسواس أمرانه و حاکمانه شدند و چون قلدر بودند برای مردم تعیین تکلیف آمرانه و بی منطق کردند.
آنها نمایش عمومی بدن لخت و عضو جنسی را بد و گناه اعلام کردند. در حالیکه ذاتی گناه نیست.
مثل ممنوعیت استفاده از دستگاه آنتن ماهواره که ذاتی بد نیست ولی در جهت منافع حکومت به صورت قراردادی از سوی حکومت اسلامی ممنوع شد چون از روشنگری و اخبار و پخش شادمانی می ترسد.
تفکر کن اگر زن و شوهر و فرزندان و خواهر و برادر و غریبه و آشنا تن لخت و اعضای جنسی و رابطه جنسی هم دیگر را مستقیم یا با عکس و فیلم ببینند عیبی ندارد. گناه و عیب ذاتی نیست! بلکه قراردادی است.
بلکه موسی و محمد و چوپانان و لات های بیسواد قلدر و ستمگر دوست داشتند برای من و تو تعیین تکلیف کنند و اینگونه اوباش دوست دارند برای نفس کشیدن من و شما تعیین تکلیف کنند و شرط بگذارند پس مسلما برای بدن لخت و عضو جنسی بنا به خریت خودشات قانون گذاشته و می گذارند.
ادیان باستانی توسط چوپانها و حمال ها و عمله ها و لاتها و قلدرهای بیسواد و وحشی که نرآلفای دارای جنون جنسی بودند بنیان نهاده شده.این افراد نظیر محمد و موسی به قدری در فکر مسایل جنسی بودند که دچار نوعی وسواس أمرانه و حاکمانه شدند و چون قلدر بودند برای مردم تعیین تکلیف آمرانه و بی منطق کردند.
آنها نمایش عمومی بدن لخت و عضو جنسی را بد و گناه اعلام کردند. در حالیکه ذاتی گناه نیست.
مثل ممنوعیت استفاده از دستگاه آنتن ماهواره که ذاتی بد نیست ولی در جهت منافع حکومت به صورت قراردادی از سوی حکومت اسلامی ممنوع شد چون از روشنگری و اخبار و پخش شادمانی می ترسد.
تفکر کن اگر زن و شوهر و فرزندان و خواهر و برادر و غریبه و آشنا تن لخت و اعضای جنسی و رابطه جنسی هم دیگر را مستقیم یا با عکس و فیلم ببینند عیبی ندارد. گناه و عیب ذاتی نیست! بلکه قراردادی است.
بلکه موسی و محمد و چوپانان و لات های بیسواد قلدر و ستمگر دوست داشتند برای من و تو تعیین تکلیف کنند و اینگونه اوباش دوست دارند برای نفس کشیدن من و شما تعیین تکلیف کنند و شرط بگذارند پس مسلما برای بدن لخت و عضو جنسی بنا به خریت خودشات قانون گذاشته و می گذارند.
لخت شدن عمومی و نمایش اعضای جنسی و نمایش عمومی رابطه جنسی ذاتا گناه و بد نیست بلکه ادیان باستانی توسط چوپانان قلدر و بیسواد نظیر موسی و محمد قانونگذاری شدند و در جهت تابو سازی این قوانین را گذاشته اند.
یعنی یک چیز که بد نیست را برای مصلحتی چنان بد اعلام می کنند که مردم فکر می کنتد ذاتی بد است!
یعنی یک چیز که بد نیست را برای مصلحتی چنان بد اعلام می کنند که مردم فکر می کنتد ذاتی بد است!
چرا چنین کرده و می کنند؟
اولا چون می خواستند روابط زن و شوهری آمیخته به حسادت بیجا باشد و زن برده مرد باشد این نمایش ها را بد و گناه اعلام کردند.
دوم اینکه شادی و لذت را بد اعلام کردند و نمایش زیبایی را هم بد اعلام کردند ولی زشتی هایی مثل غم دادن و رنج دادن و شکنجه دادن و اعدام و قتل را خوب و زیبا و بایسته اعلام کردند. (منطق حمال و عمله و چوپان و لات و اوباش را ببینید چه را حرام و زشت میدانند)
سوم اینکه چون یک چیز که گناه نیست را دایم گناه و کار بد اعلام کردند اکثریت مردم به اشتباه أن را بد یا بد ذاتی می دانند و در خیالشان واقعا بد میدانند. این همان تابو است.
چهارم اینکه اگر کسی لخت شود یا نمایش عمومی رابطه جنسی دهد چون با او برخورد بدی میشود علی الظاهر بقیه مردم میترسند اگر لخت شوند فحش بخورند و مجبور به درگیری شوند. این همان سرکوب توسط نظام برده داری است.
این چهار عامل همدیگر را تشدید و کاری می کنند تا روی فکر و عقل و احساس مردم تاثیر مخرب بگذارد و چیز یا کاری که گناه نیست ،و حتی خوب است را بسیار بد و فرد مرتکب را آدم بدی بداند.
اولا چون می خواستند روابط زن و شوهری آمیخته به حسادت بیجا باشد و زن برده مرد باشد این نمایش ها را بد و گناه اعلام کردند.
دوم اینکه شادی و لذت را بد اعلام کردند و نمایش زیبایی را هم بد اعلام کردند ولی زشتی هایی مثل غم دادن و رنج دادن و شکنجه دادن و اعدام و قتل را خوب و زیبا و بایسته اعلام کردند. (منطق حمال و عمله و چوپان و لات و اوباش را ببینید چه را حرام و زشت میدانند)
سوم اینکه چون یک چیز که گناه نیست را دایم گناه و کار بد اعلام کردند اکثریت مردم به اشتباه أن را بد یا بد ذاتی می دانند و در خیالشان واقعا بد میدانند. این همان تابو است.
چهارم اینکه اگر کسی لخت شود یا نمایش عمومی رابطه جنسی دهد چون با او برخورد بدی میشود علی الظاهر بقیه مردم میترسند اگر لخت شوند فحش بخورند و مجبور به درگیری شوند. این همان سرکوب توسط نظام برده داری است.
این چهار عامل همدیگر را تشدید و کاری می کنند تا روی فکر و عقل و احساس مردم تاثیر مخرب بگذارد و چیز یا کاری که گناه نیست ،و حتی خوب است را بسیار بد و فرد مرتکب را آدم بدی بداند.
دلایل لباس پوشیدن.
۱- برای حفط تمیزی و عدم آسیب در تماس با اطراف ،کم یا زیاد در مکانهای عمومی و خصوصی لباس میپوشند.
۲- برای گرما و سرما و حفاطت از نور و ...
۳- برای جلوگیری از حواس پرتی
۴-برای تنوع لختی و پوشش را کم و زیاد می کنند.
۵-بسیاری اوقات بیکینی از لخت کامل جذاب تر و گیراتر میشود.
کلا لخت شدن و نمایش رابطه جنسی ذاتا بد نیست بلکه اوباش وحشی و لات ها با تبلیغ آن را بد اعلام کرده اند.
در سواحل خاص در دنیای مدرن خانواده ها لخت مادرزاد حاضر میشوند.
۱- برای حفط تمیزی و عدم آسیب در تماس با اطراف ،کم یا زیاد در مکانهای عمومی و خصوصی لباس میپوشند.
۲- برای گرما و سرما و حفاطت از نور و ...
۳- برای جلوگیری از حواس پرتی
۴-برای تنوع لختی و پوشش را کم و زیاد می کنند.
۵-بسیاری اوقات بیکینی از لخت کامل جذاب تر و گیراتر میشود.
کلا لخت شدن و نمایش رابطه جنسی ذاتا بد نیست بلکه اوباش وحشی و لات ها با تبلیغ آن را بد اعلام کرده اند.
در سواحل خاص در دنیای مدرن خانواده ها لخت مادرزاد حاضر میشوند.
پس به دلایل و عللی قرار گذاشته اند مردم لباس بپوشند و مثلا می بینید در غرب همه کارکنان یک شرکت کت شلوار می پوشنذ ولی در مراسم یا مواردی فرضا دختر یا زنی نیمه لخت یا کاملا لخت میشود و زیبایی بدن خود را نشان می دهد.
یا در بعضی کشورهای مدرن، زن شوهردار عصبانی میشود و در جمع مردان و زنان، یک ثانیه کون برهنه خود را به اعتراض به مردی که مشاجره کرده نشان میدهد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر